- 5 resultaten
laagste prijs: € 1.303,56, hoogste prijs: € 1.608,64, gemiddelde prijs: € 1.466,56
1
Brands and Brand Management (Hardcover) - Richard Elliott
bestellen
bij AbeBooks.co.uk
£ 1.134,49
(ongeveer € 1.303,56)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Richard Elliott:

Brands and Brand Management (Hardcover) - eerste uitgave

2008, ISBN: 041543324X

gebonden uitgave

[EAN: 9780415433242], New book, [SC: 0.0], [PU: Taylor & Francis Ltd, London], Hardcover. The process of brand management originated in US consumer goods companies in the 1930s and is now… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) CitiRetail, Stevenage, United Kingdom [9235530] [Rating: 4 (of 5)]
2
Brands and Brand Management (Critical Perspectives on Business and Management)
bestellen
bij amazon.de
€ 1.316,73
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Brands and Brand Management (Critical Perspectives on Business and Management) - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780415433242

Routledge, Gebundene Ausgabe, 2208 Seiten, Publiziert: 2008-12-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9780415433242, 3.83 kg, Management, Business & Karriere, Kategorien, Büch… Meer...

Verzendingskosten:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.00)
3
bestellen
bij AbeBooks.co.uk
£ 1.328,07
(ongeveer € 1.525,99)
verzending: € 6,991
bestellenGesponsorde link
Elliott, Richard (Edited by):
Brands and Brand Management - eerste uitgave

2008

ISBN: 041543324X

gebonden uitgave

[EAN: 9780415433242], New book, [SC: 6.99], [PU: Routledge], 1st edition. 2208 pages. 9.53x6.38x5.35 inches. In Stock., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 6.99 Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 5 (of 5)]
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1.688,64
(ongeveer € 1.577,87)
verzending: € 8,311
bestellenGesponsorde link
Elliott, Richard (Edited by):
Brands and Brand Management - gebonden uitgave, pocketboek

2008, ISBN: 9780415433242

Routledge, 2008. Hardcover. New. 1st edition. 2208 pages. 9.53x6.38x5.35 inches., Routledge, 2008, 6

Verzendingskosten: EUR 8.31 Revaluation Books
5
bestellen
bij alibris.co.uk
£ 1.400,00
(ongeveer € 1.608,64)
bestellenGesponsorde link
Elliott, Richard (Edited By):
Brands and Brand Management - eerste uitgave

2008, ISBN: 9780415433242

gebonden uitgave

Hardcover, 1st edition. 2208 pages. 9.53x6.38x5.35 inches., New book, [ED: 1], [PU: Routledge]

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Exeter, DEVON, Revaluation Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Brands and Brand Management (Critical Perspectives on Business and Management)

Covers the management of brands across cultural and international boundaries. This book explores brands evolution from signals of provenance and quality to their status as carriers of symbolic meaning and trust. It is suitable for marketing and business scholars - as well as those working in allied areas.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Brands and Brand Management (Critical Perspectives on Business and Management)


EAN (ISBN-13): 9780415433242
ISBN (ISBN-10): 041543324X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Elliott, Richard, Routledge
2208 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-08-08T12:26:36+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-24T20:26:46+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415433242

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-43324-X, 978-0-415-43324-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: brand, brands


< naar Archief...