2008, ISBN: 041543324X
gebonden uitgave
[EAN: 9780415433242], New book, [SC: 0.0], [PU: Taylor & Francis Ltd, London], Hardcover. The process of brand management originated in US consumer goods companies in the 1930s and is now… Meer...
AbeBooks.co.uk CitiRetail, Stevenage, United Kingdom [9235530] [Rating: 4 (of 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) Details... |
2008, ISBN: 9780415433242
Routledge, Gebundene Ausgabe, 2208 Seiten, Publiziert: 2008-12-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9780415433242, 3.83 kg, Management, Business & Karriere, Kategorien, Büch… Meer...
amazon.de Verzendingskosten:Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.00) Details... |
2008, ISBN: 041543324X
gebonden uitgave
[EAN: 9780415433242], New book, [SC: 6.99], [PU: Routledge], 1st edition. 2208 pages. 9.53x6.38x5.35 inches. In Stock., Books
AbeBooks.co.uk Revaluation Books, Exeter, United Kingdom [2134736] [Rating: 5 (of 5)] NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 6.99 Details... |
2008, ISBN: 9780415433242
Routledge, 2008. Hardcover. New. 1st edition. 2208 pages. 9.53x6.38x5.35 inches., Routledge, 2008, 6
Biblio.co.uk |
2008, ISBN: 9780415433242
gebonden uitgave
Hardcover, 1st edition. 2208 pages. 9.53x6.38x5.35 inches., New book, [ED: 1], [PU: Routledge]
alibris.co.uk |
bij AbeBooks.co.uk
2008, ISBN: 041543324X
gebonden uitgave
[EAN: 9780415433242], New book, [SC: 0.0], [PU: Taylor & Francis Ltd, London], Hardcover. The process of brand management originated in US consumer goods companies in the 1930s and is now… Meer...
2008, ISBN: 9780415433242
Routledge, Gebundene Ausgabe, 2208 Seiten, Publiziert: 2008-12-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: 9780415433242, 3.83 kg, Management, Business & Karriere, Kategorien, Büch… Meer...
bij AbeBooks.co.uk
2008
ISBN: 041543324X
gebonden uitgave
[EAN: 9780415433242], New book, [SC: 6.99], [PU: Routledge], 1st edition. 2208 pages. 9.53x6.38x5.35 inches. In Stock., Books
bij Biblio.co.uk
2008, ISBN: 9780415433242
Routledge, 2008. Hardcover. New. 1st edition. 2208 pages. 9.53x6.38x5.35 inches., Routledge, 2008, 6
2008, ISBN: 9780415433242
gebonden uitgave
Hardcover, 1st edition. 2208 pages. 9.53x6.38x5.35 inches., New book, [ED: 1], [PU: Routledge]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Brands and Brand Management (Critical Perspectives on Business and Management)
EAN (ISBN-13): 9780415433242
ISBN (ISBN-10): 041543324X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: Elliott, Richard, Routledge
2208 Bladzijden
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-08-08T12:26:36+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-24T20:26:46+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415433242
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-43324-X, 978-0-415-43324-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: brand, brands
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780415193375 Human Resource Management: Critical Perspectives on Business and Management: 001 (Michael Poole)
- 9780415193375 Human Resource Management: Critical Perspectives on Business and Management: 001 (Michael Poole)
- 9780415193399 Human Resourc Mgmt Crit Per V3: 003 (Michael Poole)
- 9780415193368 Human Resource Management (Critical Perspectives in Business & Management) (Michael Poole)
- 9780415233804 Public Management: Critical Perspectives on Business and Management (Stephen P. Osborne)
- 9780415193382 Human Resource Management: Critical Perspectives on Business and Management: 002 (Michael Poole)
< naar Archief...