- 5 resultaten
laagste prijs: € 13,95, hoogste prijs: € 169,16, gemiddelde prijs: € 72,91
1
Creativity and Innovation in Business and Beyond : Social Science Perspectives and Policy Implications
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 31,48
bestellenGesponsorde link

Creativity and Innovation in Business and Beyond : Social Science Perspectives and Policy Implications - gebruikt boek

ISBN: 9780415880107

In many modern economies, creativity, the essential prerequisite for innovation, tends to be assumed or neglected while the catchphrase "innovation" dominates the field of business as the… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Creativity and Innovation in Business and Beyond: Social Science Perspectives and Policy Implications. Routledge Studies in Innovation, Organization and Technology, Band 18; - Mann, Leon and Janet Chan
bestellen
bij ZVAB.com
€ 13,95
verzending: € 2,901
bestellenGesponsorde link

Mann, Leon and Janet Chan:

Creativity and Innovation in Business and Beyond: Social Science Perspectives and Policy Implications. Routledge Studies in Innovation, Organization and Technology, Band 18; - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 0415880106

[EAN: 9780415880107], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 2.9], [PU: Routledge], 286 Seiten; Das hier angebotene Buch stammt aus einer teilaufgelösten wissenschaftlichen Bibliothek und tr… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 2.90 books4less (Versandantiquariat Petra Gros GmbH & Co. KG), Koblenz, Germany [1048006] [Rating: 5 (von 5)]
3
Creativity and Innovation in Business and Beyond: Social Science Perspectives and Policy Implications. Routledge Studies in Innovation, Organization and Technology, Band 18; - Mann, Leon and Janet Chan
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 16,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Mann, Leon and Janet Chan:
Creativity and Innovation in Business and Beyond: Social Science Perspectives and Policy Implications. Routledge Studies in Innovation, Organization and Technology, Band 18; - gebonden uitgave, pocketboek

2011

ISBN: 0415880106

gebundene Ausgabe 286 Seiten; Gebundene Ausgabe Das hier angebotene Buch stammt aus einer teilaufgelösten wissenschaftlichen Bibliothek und trägt die entsprechenden Kennzeichnungen (Rück… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Versandantiquariat Petra Gros GmbH & Co. KG, 56070 Koblenz
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 169,16
verzending: € 1,771
bestellenGesponsorde link
Mann, Leon:
Creativity and Innovation in Business and Beyond: Social Science Perspectives and Policy Implications - gebonden uitgave, pocketboek

2017, ISBN: 0415880106

[EAN: 9780415880107], Neubuch, [PU: Routledge], CREATIVITY AND INNOVATION IN BUSINESS BEYOND: SOCIAL SCIENCE PERSPECTIVES POLICY IMPLICATIONS, PRINT ON DEMAND Book; New; Publication Year … Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 1.77 Ria Christie Collections, Uxbridge, United Kingdom [59718070] [Rating: 4 (von 5)]
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 133,06
verzending: € 4,291
bestellenGesponsorde link
Leon Mann:
Creativity and Innovation in Business and Beyond - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 0415880106

[EAN: 9780415880107], Neubuch, [PU: Taylor and Francis Ltd], New Book. Shipped from UK. Established seller since 2000., Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.29 Paperbackshop-US, Wood Dale, IL, U.S.A. [8408184] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Creativity and Innovation in Business and Beyond: Social Science Perspectives and Policy Implications (Routledge Studies in Innovation, Organization and Technology, Band 18)

In many modern economies, creativity, the essential prerequisite for innovation, tends to be assumed or neglected while the catchphrase "innovation" dominates the field of business as the key to national performance and competitiveness. Creativity and Innovation in Business and Beyond illustrates the ways in which creativity spurs innovation and innovation enables creativity not only in the realms of business and management, where the innovation is regularly acknowledged and discussed, but throughout the social sciences. With contributions from experts in fields as far-flung as policy, history, economics, economic geography, sociology, law, psychology, social psychology and education, in addition to business and management, this volume explores the manifold avenues for creativity and innovation at many levels including nation, region, city, institution, organisation, and team across a multitude of sectors and settings.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Creativity and Innovation in Business and Beyond: Social Science Perspectives and Policy Implications (Routledge Studies in Innovation, Organization and Technology, Band 18)


EAN (ISBN-13): 9780415880107
ISBN (ISBN-10): 0415880106
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Mann, Leon, Chan, Janet, Taylor & Francis Ltd
304 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-11-04T14:00:46+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-18T19:39:35+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780415880107

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-415-88010-6, 978-0-415-88010-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: leon mann
Titel van het boek: perspectives innovation, creativity and innovation business, creativity inc, science and technology studies, social studies and social science, science policy and business


< naar Archief...