- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,04, hoogste prijs: € 112,02, gemiddelde prijs: € 62,53
1
Personal Content Experience: Managing Digital Life in the Mobile Age Juha Lehikoinen Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 92,95
bestellenGesponsorde link

Personal Content Experience: Managing Digital Life in the Mobile Age Juha Lehikoinen Author - nieuw boek

ISBN: 9780470034644

The new era of powerful, mobile computing and sensing devices having ever larger memories and personal databases brings to light a number of difficult problems in software, interface desi… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij alibris.com
$ 122,62
(ongeveer € 112,02)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Juha Lehikoinen:

Personal Content Experience - eerste uitgave

2007, ISBN: 9780470034644

pocketboek

Trade paperback, New book, [ED: 1], Personal Content Experience: Managing Digital Life in the Mobile Age takes a personal approach to mobile content management, focusing on the consumer p… Meer...

IRL - IerlandVerzendingskosten: EUR 0.00 Galway, Kennys.ie
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 9,27
(ongeveer € 8,47)
verzending: € 15,171
bestellenGesponsorde link
Juha Lehikoinen et al:
Personal Content Experience: Managing Digital Life in the Mobile Age - pocketboek

2007

ISBN: 9780470034644

John Wiley and Sons, 2007. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the … Meer...

Verzendingskosten: EUR 15.17 Anybook.com
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 4,04
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lehikoinen, Juha:
Personal Content Experience: Managing Digital Life in the Mobile Age - pocketboek

2007, ISBN: 0470034645

[EAN: 9780470034644], [PU: Wiley-Interscience], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the ave… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 104,17
(ongeveer € 95,17)
verzending: € 11,901
bestellenGesponsorde link
Juha Lehikoinen/ Antti Aaltonen/ Pertti Huuskonen/ Ilkka Salminen:
Personal Content Experience Managing Digital Life in the Mobile Age - pocketboek

2007, ISBN: 9780470034644

Wiley-Interscience, 2007. Paperback. New. 357 pages. 9.25x7.25x1.00 inches., Wiley-Interscience, 2007, 6

Verzendingskosten: EUR 11.90 Revaluation Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Personal Content Experience: Managing Digital Life in the Mobile Age Juha Lehikoinen Author

"The new era of powerful, mobile computing and sensing devices having ever larger memories and personal databases brings to light a number of difficult problems in software, interface design, search, organization of information, and methods for inferring context and for sharing personal content... The authors have done an admirable job at describing the problems and opportunities and, as such, this book should be on the shelves of researchers struggling to make these mobile devices truly valuable to the ever expanding number of their users." --David G. Stork, Chief Scientist, Ricoh Innovations Personal Content Experience is a comprehensive introduction to mobile personal content. The book introduces and explores issues such as context capture, user interfaces for continuous mobile use, UI design for mobile media applications, metadata magic, virtual communities, and ontologies. User interactions and behavioural patterns with personal content are also covered, resulting in a 'GEMS' lifecycle model for analysing media devices, services, applications, and user interfaces. In addition, the book describes an extensible software architecture targeted at content management in mobile devices, pointing out the essential topics that will benefit anyone developing mobile content-intensive applications and services. Personal Content Experience: * Establishes a foundation for analyzing applications, services and user interfaces targeted at personal content. * Provides a strong industrial insight, combining hands-on examples, application concepts and software architecture descriptions with theoretical frameworks and models. * Offers a multi-disciplinary approach, considering both user perspective and technology aspects. This book is a clear and practical guide to the field of personal content and will be invaluable to practitioners in mobile industry and digital content management, media-intensive application developers, content creators and distributors, academic researchers, and lecturers in computer science and multimedia.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Personal Content Experience: Managing Digital Life in the Mobile Age Juha Lehikoinen Author


EAN (ISBN-13): 9780470034644
ISBN (ISBN-10): 0470034645
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Wiley Core >1 >T
357 Bladzijden
Gewicht: 0,798 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-17T08:03:37+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-11T16:53:39+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780470034644

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-03464-5, 978-0-470-03464-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: salminen, salmine, pertti
Titel van het boek: experience life, personal, think content


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780470511015 Personal Content Experience (Juha Lehikoinen)


< naar Archief...