- 5 resultaten
laagste prijs: € 26,99, hoogste prijs: € 46,65, gemiddelde prijs: € 30,92
1
bestellen
bij hive.co.uk
£ 32,62
(ongeveer € 46,65)
bestellenGesponsorde link
Wiley:

How To Measure Anything - nieuw boek

2010, ISBN: 9780470625675

Now updated with new research and even more intuitive explanations, a demystifying explanation of how managers can inform themselves to make less risky, more profitable business decisions… Meer...

  - MPN: , SKU 10497585 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
2
How to Measure Anything (eBook, PDF) - Hubbard, Douglas W.
bestellen
bij Buecher.de
€ 26,99
bestellenGesponsorde link

Hubbard, Douglas W.:

How to Measure Anything (eBook, PDF) - nieuw boek

ISBN: 9780470625675

Now updated with new research and even more intuitive explanations, a demystifying explanation of how managers can inform themselves to make less risky, more profitable business decisions… Meer...

  - Nr. 37298052 Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
3
How to Measure Anything - Finding the Value of Intangibles in Business - Hubbard, Douglas W.
bestellen
bij Libreka.de
€ 26,99
bestellenGesponsorde link
Hubbard, Douglas W.:
How to Measure Anything - Finding the Value of Intangibles in Business - nieuw boek

2010

ISBN: 0470625678

In englischer Sprache. Verlag: John Wiley & Sons, DOUGLAS W. HUBBARD is the inventor of Applied Information Economics (AIE), a measurement methodology that has been used in IT portfolios,… Meer...

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Libreka
4
bestellen
bij lehmanns.de
€ 26,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Douglas W. Hubbard:
How to Measure Anything - nieuw boek

2010, ISBN: 9780470625675

Finding the Value of Intangibles in Business, [ED: 2], 2., Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 26,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Douglas W. Hubbard:
How to Measure Anything - nieuw boek

2010, ISBN: 9780470625675

Finding the Value of Intangibles in Business, [ED: 2], Auflage, eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Wiley]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - How to Measure Anything


EAN (ISBN-13): 9780470625675
ISBN (ISBN-10): 0470625678
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Wiley, J
320 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-01-26T09:44:43+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2015-09-05T18:18:28+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780470625675

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-62567-8, 978-0-470-62567-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hubbard
Titel van het boek: measure for measure


Gegevens van de uitgever

Auteur: Douglas W. Hubbard
Titel: How to Measure Anything - Finding the Value of Intangibles in Business
Uitgeverij: John Wiley & Sons
320 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-04-22
Taal: Engels
30,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Wirtschaftsmathematik und -informatik, IT-Management; Wirtschaft u. Management; Wirtschaftsmathematik u. -statistik; Business & Management; Business Statistics & Math; Wirtschaft; Wirtschaftsmathematik u. -statistik


< naar Archief...