- 5 resultaten
laagste prijs: € 13,04, hoogste prijs: € 19,51, gemiddelde prijs: € 16,10
1
Call Centers For Dummies - Real Bergevin#Afshan Kinder#Winston Siegel#Bruce Simpson
bestellen
bij Thalia.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Real Bergevin#Afshan Kinder#Winston Siegel#Bruce Simpson:

Call Centers For Dummies - nieuw boek

2010, ISBN: 9780470678404

Tips on making your call center a genuine profit center In North America, call centers are a $13 billion business, employing 4 million people. For managers in charge of a call center oper… Meer...

Nr. 33890973. Verzendingskosten:, Sofort per Download lieferbar, DE. (EUR 0.00)
2
Call Centers For Dummies - Gianluigi Ferrari
bestellen
bij hive.co.uk
£ 17,33
(ongeveer € 19,51)
bestellenGesponsorde link

Gianluigi Ferrari:

Call Centers For Dummies - nieuw boek

ISBN: 9780470678404

Tips on making your call center a genuine profit center In North America, call centers are a $13 billion business, employing 4 million people. For managers in charge of a call center oper… Meer...

  - No. 9780470678404. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij lehmanns.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Real Bergevin; Afshan Kinder; Winston Siegel; Bruce Simpson:
Call Centers For Dummies - nieuw boek

2010

ISBN: 9780470678404

[ED: 2], 2. Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: John Wiley & Sons]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
4
Call Centers For Dummies - Real Bergevin
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 14,49
(ongeveer € 13,04)
bestellenGesponsorde link
Real Bergevin:
Call Centers For Dummies - nieuw boek

ISBN: 9780470678404

Call Centers For Dummies Call-Centers-For-Dummies~~Real-Bergevin Business>Management>Mgt/Leadership NOOK Book (eBook), Wiley

  - new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Real Bergevin; Afshan Kinder; Winston Siegel; Bruce Simpson:
Call Centers For Dummies - nieuw boek

2010, ISBN: 9780470678404

[ED: 2], Auflage, eBook Download (EPUB), eBooks, [PU: For Dummies]

  - Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Call Centers For Dummies


EAN (ISBN-13): 9780470678404
ISBN (ISBN-10): 0470678402
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Wiley, J
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-04-13T15:17:12+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-12-16T18:52:30+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780470678404

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-470-67840-2, 978-0-470-67840-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: siegel, real, winston, kinder
Titel van het boek: call centers dummies, call center


Gegevens van de uitgever

Auteur: Real Bergevin; Afshan Kinder; Winston Siegel; Bruce Simpson
Titel: Call Centers For Dummies
Uitgeverij: For Dummies; John Wiley & Sons
408 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2010-05-11
Taal: Engels
15,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Betriebswirtschaft und Management; Business & Management; Business & Management Special Topics; Call Center; Spezialthemen Wirtschaft u. Management; Wirtschaft u. Management; Spezialthemen Wirtschaft u. Management; BC

Introduction. Part I: From the Ground Up: An Overview of the CallCenter. Chapter 1: A First Look at Call Centers. Chapter 2: Business Basics: Models and Drivers and Goals, OhMy! Chapter 3: Developing the Cast of Characters. Chapter 4: Building a Call Center of Your Own. Chapter 5: Choosing the Outsourcing Option. Part II: The Master Plan: Finance, Analysis, and ResourceManagement. Chapter 6: Analyze This! Chapter 7: Right People, Right Place, Right Time: ResourceManagement. Chapter 8: Call Center Scheduling: Not As Simple As 1, 2, 3. Part III: Making Life Better with Technology. Chapter 9: An Introduction to Call Center Technology. Chapter 10: Technological Enhancements: Getting the Newest andCoolest Stuff. Chapter 11: Using Home Agents. Part IV: Creating High-Performance Teams. Chapter 12: Hiring and Training. Chapter 13: Creating a Coaching Culture. Chapter 14: Creating a Motivated Workforce. Part V: Ensuring Continuous Improvement. Chapter 15: The Power of Process Improvement. Chapter 16: Mastering Change in Your Organization. Chapter 17: Quality-Control Programs and Certifi cations. Part VI: The Part of Tens. Chapter 18: Ten Ways to Improve Agents' JobSatisfaction. Chapter 19: Ten Questions Every Call Center Manager ShouldAnswer. Chapter 20: Almost Ten Ways to Decrease Call Center Costs and Increase Effi ciency. Appendix A: Key Call Center Definitions and Concepts. Appendix B: Call Center Support Services. Index.

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780470677438 Call Centers For Dummies (Bergevin, Real, Kinder, Afshan, Siegel, Winston, Simpson, Bruce)


< naar Archief...