- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,77, hoogste prijs: € 9,53, gemiddelde prijs: € 4,20
1
Strategic Market Relationships : From Strategy to Implementation by Tom, Donaldson, Bill O'Toole - Tom, Donaldson, Bill O'Toole
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 9,53
bestellenGesponsorde link
Tom, Donaldson, Bill O'Toole:

Strategic Market Relationships : From Strategy to Implementation by Tom, Donaldson, Bill O'Toole - gebruikt boek

ISBN: 9780471494430

Marketing has evolved rapidly both as an academic and practical discipline and is now regarded as a fundamental part of the activities of most progressive business and organizations. "Str… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij Biblio.com
$ 0,91
(ongeveer € 0,77)
verzending: € 5,031
bestellenGesponsorde link

Bill Donaldson:

Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation - pocketboek

2001, ISBN: 9780471494430

John Wiley & Sons, 2001. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 5.03 Anybook Ltd
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,90)
verzending: € 16,981
bestellenGesponsorde link
Bill Donaldson, Tom O'Toole:
Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation - pocketboek

2002

ISBN: 9780471494430

[ Edition: first ]. Good Condition. [ No Hassle 30 Day Returns ][ Ships Daily ] [ Underlining/Highlighting: NONE ] [ Writing: NONE ] Publisher: Wiley Pub Date: 3/5/2002 Binding: Pape… Meer...

Verzendingskosten: EUR 16.98 BookHolders
4
bestellen
bij Biblio.com
$ 0,85
(ongeveer € 0,80)
verzending: € 7,541
bestellenGesponsorde link
Bill Donaldson:
Strategic Market Relationships: From Strategy to Implementation - pocketboek

2001, ISBN: 9780471494430

John Wiley & Sons, 2001. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition., John Wiley & So… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 7.54 Anybook Ltd
5
bestellen
bij buchfreund.de
€ 9,00
verzending: € 1,901
bestellenGesponsorde link
Donaldson, Bill and Tom O‘Toole:
Strategic Market Relationships. From Strategy to Implementation. - gebruikt boek

2002, ISBN: 0471494437

288 S. kartoniert Versand D: 1,90 EUR Marketing, [PU:Chichester, Wiley,]

  - Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD (EUR 1.90) Antiquariat Mehlig, 53111 Bonn

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategic Market Relationships. From Strategy to Implementation

Das Marketing hat sich in den letzten Jahren sehr schnell zu einer wissenschaftlichen und praktischen Diziplin entwickelt. Es ist heute wesentlicher Bestandteil der Geschäftsaktivitäten eines Unternehmens. "Strategic Relationship Marketing" liefert eine Neubetrachtung über das Wesen und die Möglichkeiten des Marketing. Dieses Lehrbuch entwickelt Ideen, wie Unternehmen gezielt mit ihren Kunden und Zulieferern Beziehungen aufbauen, aufrechterhalten und pflegen können. Ein praktischer und detaillierter Leitfaden zum strategischen Relationship Marketing.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Market Relationships. From Strategy to Implementation


EAN (ISBN-13): 9780471494430
ISBN (ISBN-10): 0471494437
pocket book
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Chichester, Wiley,

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-26T19:45:50+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-08-25T09:04:01+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780471494430

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-471-49443-7, 978-0-471-49443-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: donaldson, bill, toole
Titel van het boek: from, strategic market relationships, bill


Gegevens van de uitgever

Auteur: Bill Donaldson; Tom O'Toole
Titel: Strategic Market Relationships - From Strategy to Implementation
Uitgeverij: John Wiley & Sons
288 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2001-12-27
Gewicht: 0,562 kg
Taal: Engels
47,90 € (DE)
77,00 CHF (CH)
Not available (reason unspecified)

BC; PB; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Betriebswirtschaft und Management


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780470028803 Strategic Market Relationships - From Strategy to Implementation: Second Edition (Donaldson, Bill)


< naar Archief...