- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,93, hoogste prijs: € 71,97, gemiddelde prijs: € 16,61
1
KOTLER ON MARKETING - Philip Kotler
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 78,69
(ongeveer € 71,97)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Philip Kotler:

KOTLER ON MARKETING - gebonden uitgave, pocketboek

1999, ISBN: 0684860384

[EAN: 9780684860381], Used, very good, [PU: Free Press], Item is in very good condition. If supplemental codes/CDs for textbooks are required please contact us prior to purchasing as they… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) LowKeyBooks, Sumas, WA, U.S.A. [65875000] [Rating: 5 (of 5)]
2
bestellen
bij ZVAB.com
€ 3,47
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Kotler, Philip:

Kotler on Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

1999, ISBN: 0684860384

[EAN: 9780684860381], [SC: 0.0], [PU: Free Press], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the … Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
3
Kotler on Marketing - Kotler, Philip
bestellen
bij AbeBooks.co.uk
£ 0,80
(ongeveer € 0,93)
verzending: € 2,451
bestellenGesponsorde link
Kotler, Philip:
Kotler on Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

1999

ISBN: 0684860384

[EAN: 9780684860381], Used, good, [SC: 2.45], [PU: Free Press], Most items will be dispatched the same or the next working day. Darkened tan to the page edges/pages, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 2.45 WeBuyBooks, Rossendale, LANCS, United Kingdom [50604927] [Rating: 5 (of 5)]
4
Kotler on Marketing : How to Create, Win, and Dominate Markets by Philip Kotler - Philip Kotler
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 5,74
bestellenGesponsorde link
Philip Kotler:
Kotler on Marketing : How to Create, Win, and Dominate Markets by Philip Kotler - gebruikt boek

1999, ISBN: 9780684860381

Hardcover book. Published by Free Press (1999) Media >, [PU: Scribners]

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,02
(ongeveer € 0,96)
verzending: € 8,231
bestellenGesponsorde link
Kotler, Philip:
Kotler on Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780684860381

Hardback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 8.23 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Kotler on Marketing

For more than three decades, Philip Kotler has been the authority on marketing for business grad students around the world. (His seven textbooks on various aspects of the topic are available in 18 languages in 58 countries, for example, while his seminal Marketing Management is considered the most widely used volume among all MBAs.) Even with all these publications, and a consultation/seminar practice aligned with firms such as AT&T, IBM, Michelin, Shell, and Merck, Kotler never committed to paper his popular theories concerning the ways in which executives and their managers should approach their real-life marketing programs. Until, that is, Kotler on Marketing. Comprehensive yet clear, this new compendium finally synthesizes Kotler's vast experiences and proven ideas into a single accessible resource. Three meaty initial sections address a series of strategic, tactical, and administrative concerns, ranging from identifying opportunities and building brand equity to utilizing outside intelligence and evaluating performance. A brief fourth part titled "Transformational Marketing" offers Kotler's perspective on "the revolutionary impact on the marketplace and marketing practice of the new technologies ... and new media" including the Internet, fax machines, sales-automation software, cable TV, videoconferencing, and "personal newspapers." --Howard Rothman

Gedetalleerde informatie over het boek. - Kotler on Marketing


EAN (ISBN-13): 9780684860381
ISBN (ISBN-10): 0684860384
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 1999
Uitgever: Import

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-02-19T09:50:19+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-27T05:28:21+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780684860381

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-684-86038-4, 978-0-684-86038-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: philip kotler
Titel van het boek: kotler marketing how create win and dominate markets, marketing zero


< naar Archief...