- 5 resultaten
laagste prijs: € 60,07, hoogste prijs: € 187,88, gemiddelde prijs: € 122,50
1
Small Towns and Big Business : Challenging Wal-Mart Superstores - Stephen Halebsky
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 149,00
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stephen Halebsky:

Small Towns and Big Business : Challenging Wal-Mart Superstores - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 0739122401

[EAN: 9780739122402], Neubuch, [PU: Lexington Books], SOCIAL SCIENCE / SOCIOLOGY GENERAL; COMMUNITY DEVELOPMENT; SOCIOLOGY; URBAN DEVELOPMENT, SOCIOLOGY,, nach der Bestellung gedruckt Neu… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH, Einbeck, Germany [51283250] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 101,60
verzending: € 6,971
bestellenGesponsorde link

Stephen Halebsky:

Small Towns and Big Business: Challenging Wal-Mart Superstores (Hardback) - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 0739122401

[EAN: 9780739122402], Neubuch, [PU: Lexington Books, United States], Language: English. Brand new Book. During the 1990s, a new type of controversy began occurring across the United State… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 6.97 Book Depository hard to find, London, United Kingdom [63688905] [Rating: 5 (von 5)]
3
Small Towns and Big Business - Stephen Halebsky
bestellen
bij lehmanns.de
€ 113,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stephen Halebsky:
Small Towns and Big Business - gebonden uitgave, pocketboek

2009

ISBN: 9780739122402

Challenging Wal-Mart Superstores, Buch, Hardcover, During the 1990s, a new type of controversy began occurring across the United States: controversies over the siting of superstores, also… Meer...

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)
4
Small Towns and Big Business : Challenging Wal-Mart Superstores by Stephen Halebsky - Stephen Halebsky
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 60,07
bestellenGesponsorde link
Stephen Halebsky:
Small Towns and Big Business : Challenging Wal-Mart Superstores by Stephen Halebsky - gebruikt boek

1990, ISBN: 9780739122402

During the 1990s, a new type of controversy began occurring across the United States: controversies over the siting of superstores, also known as big box stores. In these disputes, which … Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Small Towns and Big Business Challenging Wal-Mart Superstores - Halebsky, Stephen
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 187,88
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Halebsky, Stephen:
Small Towns and Big Business Challenging Wal-Mart Superstores - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 0739122401

Gebundene Ausgabe SOCIAL SCIENCE / Sociology / General, community development; Sociology; urban sociology; community development, sociology, urban sociology, mit Schutzumschlag 11, [PU:L… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Small Towns and Big Business

Small Towns and Big Business comprehensively examines the phenomenon of local protests against Wal-Mart superstores. Using fieldwork and archival sources, Halebsky situates these protests in the context of economic restructuring and the expansion of retailing; explains how some local social movements were able to successfully fend off the world's largest retailer; and assesses the implications for efforts to limit corporate power, resist McDonaldization, and protect local quality of life.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Small Towns and Big Business


EAN (ISBN-13): 9780739122402
ISBN (ISBN-10): 0739122401
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Lexington Books
235 Bladzijden
Gewicht: 0,476 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-01-02T10:20:13+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-10-08T11:51:35+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780739122402

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7391-2240-1, 978-0-7391-2240-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: wal mart, small business, big business


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781497042292 Small Towns and Big Business, Challenging Wal-mart Superstores (CTI Reviews)


< naar Archief...