- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,23, hoogste prijs: € 79,79, gemiddelde prijs: € 44,01
1
Why It Sells : Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys by Marcel Danesi - Marcel Danesi
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,23
bestellenGesponsorde link
Marcel Danesi:

Why It Sells : Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys by Marcel Danesi - gebruikt boek

ISBN: 9780742555440

Marcel Danesi is an entertaining and insightful tour guide to decoding the messages woven into the advertisements, commercials, brand names, and logos we see on a daily basis. Guiding rea… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 79,79
verzending: € 18,151
bestellenGesponsorde link

Danesi, Marcel:

Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys (The R&L Series in Mass Communication) - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 0742555445

[EAN: 9780742555440], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], A+ Customer service! Satisfaction Guaranteed! Book is in Used-Good condition. Pages and cover are cl… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 18.15 GF Books, Inc., Hawthorne, CA, U.S.A. [64674448] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 36,47
verzending: € 42,541
bestellenGesponsorde link
Danesi, Marcel:
Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys (The R&L Series in Mass Communication) - gebonden uitgave, pocketboek

2007

ISBN: 0742555445

[EAN: 9780742555440], Gebraucht, [PU: Rowman & Littlefield Publishers], Independent family-run bookstore for over 50 years! Buy with confidence! Book is in acceptable condition with wear … Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 42.54 Books Unplugged, Freeport, NY, U.S.A. [74050220] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 63,18
verzending: € 6,361
bestellenGesponsorde link
Danesi, Marcel:
Why It Sells : Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 0742555445

[EAN: 9780742555440], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated], Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 6.36 Better World Books, Mishawaka, IN, U.S.A. [51315977] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 40,31
(ongeveer € 36,37)
verzending: € 17,621
bestellenGesponsorde link
Danesi, Marcel:
Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys (The R&L Series in Mass Communication) - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780742555440

Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items., 2.5

Verzendingskosten: EUR 17.62 Bonita

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys

Marcel Danesi is an entertaining and insightful tour guide to decoding the messages woven into the advertisements, commercials, brand names, and logos we see on a daily basis. Guiding readers through the basics of how to interpret ads, Danesi explores everything from product and package design to jingles, cyberadvertising, ad campaigns, global impacts, culture jamming, and advertising effects. Why It Sells will fascinate and inform all readers interested in how ads, marketing, and branding take hold in the consumer psyche.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Why It Sells: Decoding the Meanings of Brand Names, Logos, Ads, and Other Marketing and Advertising Ploys


EAN (ISBN-13): 9780742555440
ISBN (ISBN-10): 0742555445
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: ROWMAN & LITTLEFIELD
211 Bladzijden
Gewicht: 0,635 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-06-20T15:25:08+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-09-29T22:31:32+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780742555440

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7425-5544-5, 978-0-7425-5544-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: danesi marcel, marcel just
Titel van het boek: ploy, advertising marketing, why sells decoding the meanings brand names logos ads and other, mass communication and advertising


< naar Archief...