- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,54, hoogste prijs: € 15,07, gemiddelde prijs: € 8,27
1
Brand sense - Martin Lindstrom
bestellen
bij booklooker.de
€ 5,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Martin Lindstrom:

Brand sense - gebonden uitgave, pocketboek

2005, ISBN: 9780743267847

[ED: Hardcover/gebunden], [PU: Free Press], In perhaps the most creative and authoritative book on sensory branding ever written, international business legend Martin Lindstrom reveals wh… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Elbe Werkstätten GmbH
2
BRAND sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound - Lindstrom, Martin
bestellen
bij ZVAB.com
$ 8,98
(ongeveer € 8,15)
verzending: € 9,921
bestellenGesponsorde link

Lindstrom, Martin:

BRAND sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound - gebonden uitgave, pocketboek

2005, ISBN: 0743267842

[EAN: 9780743267847], [SC: 9.92], [PU: Free Press], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust … Meer...

Verzendingskosten: EUR 9.92 medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij ZVAB.com
€ 15,07
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lindstrom, Martin:
BRAND sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound - gebonden uitgave, pocketboek

2005

ISBN: 0743267842

[EAN: 9780743267847], [SC: 0.0], [PU: Free Press], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or dust j… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
4
BRAND sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound - Lindstrom, Martin
bestellen
bij ZVAB.com
$ 8,37
(ongeveer € 7,59)
verzending: € 9,921
bestellenGesponsorde link
Lindstrom, Martin:
BRAND sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound - gebonden uitgave, pocketboek

2005, ISBN: 0743267842

[EAN: 9780743267847], [SC: 9.92], [PU: Free Press], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the… Meer...

Verzendingskosten: EUR 9.92 medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
5
Brand Sense : Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound - Lindstrom, Martin
bestellen
bij ZVAB.com
$ 5,00
(ongeveer € 4,54)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Lindstrom, Martin:
Brand Sense : Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound - gebonden uitgave, pocketboek

2005, ISBN: 0743267842

[EAN: 9780743267847], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 0.0], [PU: Simon & Schuster, Limited], Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Better World Books, Mishawaka, IN, U.S.A. [51315977] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Brand Sense: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound

A creative and authoritative book that shows how the world's most successful companies integrate the senses--touch, taste, smell, sight and sound--into their branding campaigns with measurable results.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Brand Sense: Build Powerful Brands Through Touch, Taste, Smell, Sight, and Sound


EAN (ISBN-13): 9780743267847
ISBN (ISBN-10): 0743267842
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: FREE PR
256 Bladzijden
Gewicht: 0,421 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-05T07:12:44+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-12-24T12:01:35+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780743267847

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7432-6784-2, 978-0-7432-6784-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: kotler philip, martin lindstrom, lindström, brands
Titel van het boek: sight and sound, sound sense, taste smell, brand sense, sight sound 2003, touch the sound, power brands, build, the secrets behind the secrets behind the secrets, please buy, seeing sound, stuff


< naar Archief...