- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,32, hoogste prijs: € 15,52, gemiddelde prijs: € 6,58
1
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 4,24
(ongeveer € 3,78)
verzending: € 9,031
bestellenGesponsorde link
Timothy R.V. Foster:

101 Ways to Boost Customer Satisfaction - pocketboek

1997, ISBN: 0749423013

[EAN: 9780749423018], Used, very good, [PU: Kogan Page Ltd 30/10/1997], Shipped within 24 hours from our UK warehouse. Clean, undamaged book with no damage to pages and minimal wear to th… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 9.03 Bahamut Media, Reading, United Kingdom [56522875] [Rating: 4 (of 5)]
2
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 3,72
(ongeveer € 3,32)
verzending: € 15,621
bestellenGesponsorde link

Foster, T.R.V.:

101 Ways to Boost Customer Satisfaction - pocketboek

1997, ISBN: 0749423013

[EAN: 9780749423018], Used, good, [PU: Kogan Page], BUSINESS, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all ro… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 15.62 Anybook.com, Lincoln, United Kingdom [312675] [Rating: 5 (of 5)]
3
bestellen
bij alibris.com
$ 17,42
(ongeveer € 15,52)
verzending: € 3,561
bestellenGesponsorde link
Foster, T.R.V.:
101 Ways to Boost Customer Satisfaction - pocketboek

1997

ISBN: 9780749423018

Other, Business|Business, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside. This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Imag… Meer...

Verzendingskosten: EUR 3.56 Lincoln, Anybook.com
4
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 4,92
(ongeveer € 4,38)
verzending: € 7,841
bestellenGesponsorde link
Foster, Timothy R.V.:
101 WAYS TO BOOST CUSTOMER SATISFACTION` - pocketboek

1997, ISBN: 0749423013

[EAN: 9780749423018], Used, very good, [PU: Kogan Page], All orders are dispatched the following working day from our UK warehouse. Established in 2004, we have over 500,000 books in stoc… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 7.84 Goldstone Books, Llandybie, United Kingdom [53030935] [Rating: 5 (of 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,61
(ongeveer € 5,89)
verzending: € 29,431
bestellenGesponsorde link
Timothy R. V. Foster:
101 Ways to Boost Customer Satisfaction - pocketboek

1997, ISBN: 9780749423018

London: Kogan Page. As new. . Fine. Paperback. 1997., Kogan Page, 1997, 5

Verzendingskosten: EUR 29.43 Lazy Letters Books

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - 101 Ways to Boost Customer Satisfaction


EAN (ISBN-13): 9780749423018
ISBN (ISBN-10): 0749423013
pocket book
Verschijningsjaar: 1997
Uitgever: Kogan Page

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-04-13T20:17:55+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-21T09:48:30+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780749423018

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-2301-3, 978-0-7494-2301-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: boost, russell foster
Titel van het boek: 101, customer satisfaction, ways seeing, both ways the only way want


< naar Archief...