- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,54, hoogste prijs: € 35,77, gemiddelde prijs: € 24,21
1
Market Intelligence: How and Why Organizations use Market Research (Market Research in Practice Series) - Martin Callingham
bestellen
bij awesomebooks.com
£ 23,43
(ongeveer € 27,26)
verzending: € 3,481
bestellenGesponsorde link
Martin Callingham:

Market Intelligence: How and Why Organizations use Market Research (Market Research in Practice Series) - nieuw boek

ISBN: 9780749442019

One of the biggest problems facing organisations that commission market research is ensuring that they get the research they want and that the research is relevant to the organisation. … Meer...

No. 9780749442019. Verzendingskosten:97, (EUR 3.48)
2
Gebr. - Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research (Market Research in Practice Series)
bestellen
bij medimops.de
€ 4,54
bestellenGesponsorde link
Gebr. - Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research (Market Research in Practice Series) - gebruikt boek

2004, ISBN: 9780749442019

Letzte Aktualisierung am: 27.02.19 08:46:06 Binding: Taschenbuch, Label: Kogan Page, Publisher: Kogan Page, NumberOfItems: 1, PackageQuantity: 1, medium: Taschenbuch, numberOfPages: 240, … Meer...

  - Nr. M00749442018UsedGood. Verzendingskosten:Versandkostenfrei ab einem Warenkorbwert von 10€, 1-3 Tage, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research - Martin Callingham
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 22,77
(ongeveer € 19,92)
bestellenGesponsorde link
Martin Callingham:
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research - pocketboek

ISBN: 9780749442019

Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research Market-Intelligence~~MARTIN-CALLINGHAM Business>Marketing Strategies>Marketing Strategies Paperback, Kogan Page, Ltd.

  - new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 48,19
(ongeveer € 33,55)
bestellenGesponsorde link
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research - nieuw boek

ISBN: 9780749442019

* Part of the new Market Research in Practice series published in association with the Market Research Society [MRS] Books > Business > Business Skills > Marketing List_Books, [PU: Kogan… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Market Intelligence
bestellen
bij Booksamillion.com
$ 37,99
(ongeveer € 35,77)
bestellenGesponsorde link
Market Intelligence - nieuw boek

ISBN: 9780749442019

Find Market Intelligence by Martin Callingham in Paperback and other formats in Business & Economics > Marketing - Research. Media > Books new, Kogan Page

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research

* Part of the new Market Research in Practice series published in association with the Market Research Society [MRS]

Gedetalleerde informatie over het boek. - Market Intelligence: How and Why Organizations Use Market Research


EAN (ISBN-13): 9780749442019
ISBN (ISBN-10): 0749442018
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Kogan Page
232 Bladzijden
Gewicht: 0,381 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-28T23:13:36+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-20T14:01:13+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780749442019

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-4201-8, 978-0-7494-4201-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: callingham, debriefing, martin page
Titel van het boek: intelligence, market research practice, research organizations, how research


< naar Archief...