- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,90, hoogste prijs: € 5,33, gemiddelde prijs: € 2,95
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 3,33
(ongeveer € 3,04)
verzending: € 13,701
bestellenGesponsorde link
Martin Lindstrom, Patricia B. Seybold:

Brand Child: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids & Their Relationships with Brands - pocketboek

ISBN: 9780749442842

Kogan Page. Paperback. POOR. Noticeably used book. Heavy wear to cover. Pages contain marginal notes, underlining, and or highlighting. Possible ex library copy, with all the markings/s… Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.70 Discover Books
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,84
(ongeveer € 5,33)
verzending: € 5,481
bestellenGesponsorde link

Lindstrom, Martin, Seybold, Patricia B:

Brandchild : Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands - gebruikt boek

ISBN: 9780749442842

Kogan Page, Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have min… Meer...

Verzendingskosten: EUR 5.48 Better World Books Ltd
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,00
(ongeveer € 4,57)
verzending: € 5,481
bestellenGesponsorde link
Lindstrom, Martin, Seybold, Patricia B:
Brandchild : Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands - gebruikt boek

ISBN: 9780749442842

Kogan Page, Limited. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages., Kogan P… Meer...

Verzendingskosten: EUR 5.48 Better World Books Ltd
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 0,99
(ongeveer € 0,90)
verzending: € 8,091
bestellenGesponsorde link
LINDSTROM, Martin:
Brandchild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands - pocketboek

ISBN: 9780749442842

Paperback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 8.09 World of Books Ltd
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 0,98
(ongeveer € 0,91)
verzending: € 3,351
bestellenGesponsorde link
LINDSTROM, Martin:
Brandchild: Remarkable Insights into the Minds of Today's Global Kids and Their Relationship with Brands - pocketboek

ISBN: 9780749442842

Paperback. Good., 2.5

Verzendingskosten: EUR 3.35 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
BrandChild

Praise and Reviews ¿This is a must read book¿ Lindstrom provides fascinating stories taking you into the mental and emotional life of this new generation¿¿ - Philip Kotler, S C Johnson & Sons Distinguished Professor of International Marketing, Northwestern University, Kellogg School of Management ¿BRANDchild will be a valuable addition to our industry¿s literature.¿ - Lester Wunderman, Chairman Emeritus and founder of Wunderman Cato Johnson ¿Lindstrom¿s fascinating tour-de-force may have you staying awake for 60 hours in order to mine the kids-focused marketing wisdom.¿ - Stann Rapp, MRM Partners Worldwide and co-founder of Rapp Collins Tweens (8- to 14-year-olds) are an increasingly powerful and smart consumer group that spent $300 billion across the globe last year and influenced another $350 billion spend through their parents. Based on the world¿s most extensive study of tween attitudes and behaviours, and now available in paperback, BRANDchild is the first book to look in-depth at the phenomena behind global kids and their relationships with brands. Conducted by Millward Brown, the leading global market research agency, the BRANDchild survey involved several thousand kids from more than 70 cities in 14 countries (throughout Europe, Asia, the United States and South America). Several renowned experts share their unique views on kids¿ trends and fascinating marketing techniques. Packed with practical advice on how to create kids¿ brands, including more than 50 previously unpublished case studies, BRANDchild proposes innovative ways of marketing to this young audience.

Gedetalleerde informatie over het boek. - BrandChild


EAN (ISBN-13): 9780749442842
ISBN (ISBN-10): 0749442840
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2004
Uitgever: Kogan Page Ltd
320 Bladzijden
Gewicht: 0,644 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-31T02:41:29+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-28T16:21:08+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780749442842

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-4284-0, 978-0-7494-4284-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: seybold, martin lindstrom, martin page, martin lindström, kotler philip, martin johnson
Titel van het boek: brandchild remarkable insights into minds today global kids their relationships with brands, kid, relations, page, the global mind, other minds, mann brand


< naar Archief...