- 4 resultaten
laagste prijs: € 24,14, hoogste prijs: € 24,14, gemiddelde prijs: € 24,14
1
Winning Strategies for the Indian Market - Dayal-Gulati, Anuradha; Jain, Dipak, C.
bestellen
bij
(ongeveer € 24,14)
bestellenGesponsorde link
Dayal-Gulati, Anuradha; Jain, Dipak, C.:

Winning Strategies for the Indian Market - nieuw boek

2010, ISBN: 0749461241

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: Kogan Page, 238 Seiten, XII Seiten, 238 Seiten, L=228mm, B=153mm, H=20mm, Gew.=371gr, [GR: 17880 - HC/Wirtschaft International], … Meer...

Sofort lieferbar Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
bestellen
bij Antbo.de
€ 24,14
bestellenGesponsorde link

Dayal-Gulati Anuradha, Dipak Jain C.:

Winning Strategies for the Indian Market. - gebruikt boek

2010, ISBN: 9780749461249

Erscheinungsjahr: 2010., Verlag/Ort:, Zustand: Neubuch. Artikel ist NEU! ISBN: 9780749461249. [9780749461249 , Dayal-Gulati Anuradha, Dipak Jain C. , Winning Strategies for the Indian Mar… Meer...

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Antbo.de
3
bestellen
bij Bides.de
€ 24,14
bestellenGesponsorde link
Anuradha,Dayal-GulatiC., Dipak,Jain:
Winning Strategies for the Indian Market - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 0749461241

Winning Strategies for the Indian Market focuses on six major business sectors in India: airlines, pharmaceuticals, automobiles, hospitality, food, and telecommunications. In each case th… Meer...

  - Sofort lieferbar Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Bides
4
bestellen
bij Bides.de
€ 24,14
bestellenGesponsorde link
Anuradha,Dayal-GulatiC., Dipak,Jain:
Winning Strategies for the Indian Market - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 0749461241

Winning Strategies for the Indian Market focuses on six major business sectors in India: airlines, pharmaceuticals, automobiles, hospitality, food, and telecommunications. In each case th… Meer...

  - Sofort lieferbar Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Bides

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Winning Strategies for the Indian Market

Winning Strategies for the Indian Market focuses on six major business sectors in India: airlines, pharmaceuticals, automobiles, hospitality, food, and telecommunications. In each case the book describes the market structure, the current state of the sector, the main players, the key economic forces, and selected business strategies. Further analysis considers how each sector might evolve during the next five to ten years, within the broad canvas of the deeper economic and demographic transitions that are taking place in India, and in turn, what this evolution implies for the challenges and opportunities that companies, both domestic and multinational, may face in India. Discussion on further topics such as the emergence of the Indian consumer, the effect of credit cards on India's consumer culture and entrepreneurship complete this essential profile of India¿s market.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Winning Strategies for the Indian Market


EAN (ISBN-13): 9780749461249
ISBN (ISBN-10): 0749461241
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Kogan Page
238 Bladzijden
Gewicht: 0,371 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-02-22T15:23:34+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2012-07-08T02:28:20+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780749461249

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7494-6124-1, 978-0-7494-6124-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: winning


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9788175545632 Winning Strategies for the Indian Market (Anuradha Dayal-Gulati & Dipak Jain (Eds))


< naar Archief...