- 5 resultaten
laagste prijs: € 14,05, hoogste prijs: € 25,24, gemiddelde prijs: € 19,95
1
bestellen
bij kobo.com
US$ 18,59
(ongeveer € 14,05)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kogan Page:

Marketing Accountability: A New Metrics Model to Measure Marketing Effectiveness - nieuw boek

1, ISBN: 9780749463359

No CEO or CFO wants to hear that their marketing investment was a gamble, and greater accountability for marketing expenditure is one of the biggest issues facing the marketing community … Meer...

  - E-Book zum download Verzendingskosten: EUR 0.00
2
Marketing Accountability - Malcolm McDonald
bestellen
bij kobo.com
$ 28,49
(ongeveer € 25,24)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Malcolm McDonald:

Marketing Accountability - nieuw boek

1, ISBN: 9780749463359

No CEO or CFO wants to hear that their marketing investment was a gamble, and greater accountability for marketing expenditure is one of the biggest issues facing the marketing community … Meer...

  - E-Book zum download Verzendingskosten: EUR 0.00
3
bestellen
bij hive.co.uk
(ongeveer € 17,98)
bestellenGesponsorde link
Marketing Accountability - nieuw boek

ISBN: 9780749463359

No CEO or CFO wants to hear that their marketing investment was a gamble, and greater accountability for marketing expenditure is one of the biggest issues facing the marketing community … Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
4
Marketing Accountability : A New Metrics Model to Measure Marketing Effectiveness - Ann Granger
bestellen
bij hive.co.uk
£ 16,99
(ongeveer € 19,49)
bestellenGesponsorde link
Ann Granger:
Marketing Accountability : A New Metrics Model to Measure Marketing Effectiveness - nieuw boek

ISBN: 9780749463359

Marketing Accountability is a groundbreaking new title by Malcolm McDonald and Peter Mouncey based on rigorous research.It introduces a new marketing metrics model that will enable market… Meer...

No. 9780749463359. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
bestellen
bij eBook.de
(ongeveer € 22,99)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
McDonald, Malcolm:
Marketing Accountability - nieuw boek

ISBN: 9780749463359

A New Metrics Model to Measure Marketing Effectiveness, A New Metrics Model to Measure Marketing Effectiveness, [KW: EPUB ,BUSINESS ECONOMICS , MARKETING , GENERAL ,ABSATZ , MARKETING ,MA… Meer...

Sofort lieferbar (Download), E-Book zum Download Verzendingskosten: EUR 0.00

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Accountability


EAN (ISBN-13): 9780749463359
Verschijningsjaar: 1
Uitgever: Kogan Page

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-01-12T03:31:43+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-11-01T10:52:37+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780749463359

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-0-7494-6335-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: ann granger


< naar Archief...