- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,91, hoogste prijs: € 90,29, gemiddelde prijs: € 59,73
1
Doyle, P: Innovation in Marketing - Peter Doyle
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 90,29
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Peter Doyle:

Doyle, P: Innovation in Marketing - pocketboek

1998, ISBN: 0750641215

[EAN: 9780750641210], Neubuch, [PU: Taylor & Francis], BUSINESS & ECONOMICS GENERAL KEYNOTE REPORTS VIRGIN DIRECT RANK XEROX LAND ROVER QUEEN'S AWARD UK CUSTOMER PHARMACEUTICAL BENEFIT MA… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
2
Doyle, P: Innovation in Marketing - Peter Doyle
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 90,29
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Peter Doyle:

Doyle, P: Innovation in Marketing - pocketboek

1998, ISBN: 0750641215

[EAN: 9780750641210], Neubuch, [PU: Taylor & Francis], BUSINESS & ECONOMICS GENERAL KEYNOTE REPORTS VIRGIN DIRECT RANK XEROX LAND ROVER QUEEN'S AWARD UK CUSTOMER PHARMACEUTICAL BENEFIT MA… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 2,91
bestellenGesponsorde link
Doyle, Peter:
Innovation in Marketing (Chartered Institute of Marketing (Paperback)) - pocketboek

2011

ISBN: 9780750641210

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. This book is in good condition but will show signs of previous ownership. Please expect some creasing to the spine and/or … Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Gloucester, GLOS, Reuseabook
4
Innovation in Marketing (Cim Professional Development Series) - Doyle, Peter
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 44,89
verzending: € 27,841
bestellenGesponsorde link
Doyle, Peter:
Innovation in Marketing (Cim Professional Development Series) - pocketboek

1998, ISBN: 0750641215

[EAN: 9780750641210], Neubuch, [PU: Routledge], new, Books

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 27.84 GoldBooks, Austin, TX, U.S.A. [71454205] [Rating: 5 (von 5)]
5
Innovation in Marketing - Doyle,Peter
bestellen
bij Knetbooks.com
€ 70,25
bestellenGesponsorde link
Doyle,Peter:
Innovation in Marketing - nieuw boek

ISBN: 9780750641210

Innovation in Marketing Nonspecific Binding New Books, Routledge

new in stock. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Innovation in Marketing

"Innovation in Marketing" is a unique collection of empirical material describing both systems innovation and the launch of new products. This ranges from the development of new high tech items such as the Organiser from Psion, to the transfer of a major brand such as Virgin Direct to a new market. Based on this, the authors have developed a clear analytical model for managing innovation with a marketing perspective. Doyle and Bridgewater illustrate the key themes using case materials and the entirely new work contains on the linkage between innovation and shareholder value. This gives the student and professional a new decision making perspective. The key themes that structure the book are: marketing and innovation - the model, innovation and strategy, marketing strategies and shareholder value, best practice in innovation management, effectiveness in innovation. It features a strong conceptual approach based on high quality empirical research. It has a prominent author team and is supported by tutor resource pack.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Innovation in Marketing


EAN (ISBN-13): 9780750641210
ISBN (ISBN-10): 0750641215
pocket book
Verschijningsjaar: 1999
Uitgever: BUTTERWORTH HEINEMANN
224 Bladzijden
Gewicht: 0,340 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-12-07T12:13:44+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-27T05:28:18+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780750641210

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7506-4121-5, 978-0-7506-4121-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: bridgewater, bride, susa, peter doyle, bridewater
Titel van het boek: innovation, marketing, market market


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781138441071 Innovation in Marketing (Peter Doyle; Susan Bridgewater)


< naar Archief...