- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,18, hoogste prijs: € 31,28, gemiddelde prijs: € 9,40
1
Zeitgenössische Ausgabe IN Marketing Und Consumer Benehmen - Pauline Maclaran, Elizabeth Parsons
bestellen
bij ebay.de
€ 3,92
verzending: € 6,151
bestellenGesponsorde link
Pauline Maclaran, Elizabeth Parsons:

Zeitgenössische Ausgabe IN Marketing Und Consumer Benehmen - gebonden uitgave, pocketboek

2009, ISBN: 9780750687393

buch. Zeitgenössische Ausgabe IN Marketing Und Consumer BenehmenDas Datenblatt dieses Produkts wurde ursprünglich auf Englisch verfasst. Unten finden Sie eine automatische Übersetzung ins… Meer...

99.1, Zahlungsarten: Paypal, APPLE_PAY, Google Pay, Visa, Mastercard, American Express, Priority Listing. Verzendingskosten:Versand zum Fixpreis, [SHT: Standard Shipping from outside], KY11 *** Dunfermline, [TO: Weltweit] (EUR 6.15) better_world_books_uk
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 5,10
(ongeveer € 4,65)
verzending: € 10,751
bestellenGesponsorde link

Elizabeth Parsons, Pauline Maclaran:

Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour - pocketboek

2009, ISBN: 9780750687393

A Butterworth-Heinemann Title, 03/18/2009. Paperback. Used; Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be comple… Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.75 Greener Books Ltd
3
Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour - Parsons, Elizabeth, Maclaran, Pauline
bestellen
bij amazon.com
$ 33,99
(ongeveer € 31,28)
verzending: € 15,601
bestellenGesponsorde link
Parsons, Elizabeth, Maclaran, Pauline:
Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour - eerste uitgave

2009

ISBN: 9780750687393

pocketboek

Routledge, Paperback, Auflage: 1, 232 Seiten, Publiziert: 2009-04-15T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.46 kg, Textbook Rental ASINs, Specialty Stores, Books, Marketing & Sales, Business &… Meer...

Verzendingskosten:In Stock. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 15.60) Boz Textbooks
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,95
verzending: € 10,231
bestellenGesponsorde link
Elizabeth Parsons, Pauline Maclaran:
Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour - pocketboek

2009, ISBN: 0750687398

[EAN: 9780750687393], [PU: A Butterworth-Heinemann Title], **SHIPPED FROM UK** We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched a… Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.23 Greener Books, London, United Kingdom [52838368] [Rating: 5 (von 5)]
5
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,18
verzending: € 5,811
bestellenGesponsorde link
Maclaran, Pauline, Parsons, Elizabeth:
Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour - eerste uitgave

2009, ISBN: 0750687398

pocketboek

[EAN: 9780750687393], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Routledge], Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition withou… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 5.81 Better World Books Ltd, Dunfermline, United Kingdom [53572034] [Rating: 5 (von 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour

An exciting new book which covers all the latest buzz words within marketing and consumer behaviour: building brand cultures; gender; ethics; sustainable marketing; the green and the global consumer among many more. More importantly, 'Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour' makes clear links between the theory and practice in marketing. It also locates the recent development of both marketing ideas and applications within the wider global, social and economic contexts. Written by two experts in the field, this title fills a known gap in what is a growing market interested in these contemporary issues. It provides a complete off the shelf teaching package for Masters, MBA and advanced undergraduate modules in marketing and consumer behaviour and a useful resource for dissertation study at both undergraduate and postgraduate levels.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Contemporary Issues in Marketing and Consumer Behaviour


EAN (ISBN-13): 9780750687393
ISBN (ISBN-10): 0750687398
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Routledge
224 Bladzijden
Gewicht: 0,464 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-01-06T08:12:32+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-07-11T11:25:07+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780750687393

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7506-8739-8, 978-0-7506-8739-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: parsons, pauline, elizabeth taylor
Titel van het boek: contemporary marketing, consumer behaviour, consum


< naar Archief...