- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,75, hoogste prijs: € 87,62, gemiddelde prijs: € 62,91
1
The Ultimate Secrets of Advertising by John Jones Paperback | Indigo Chapters
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 125,95
(ongeveer € 87,62)
bestellenGesponsorde link

The Ultimate Secrets of Advertising by John Jones Paperback | Indigo Chapters - nieuw boek

ISBN: 9780761922445

John Philip Jones''s new book is a provocative and lively challenge to much conventional advertising practice. -PAUL FELDWICK, Southcot House, Executive Planning Director, BMP, DDB, U. K.… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 106,95
(ongeveer € 69,69)
bestellenGesponsorde link
The Ultimate Secrets of Advertising - nieuw boek

ISBN: 9780761922445

"John Philip Jones''s new book is a provocative and lively challenge to much conventional advertising practice." -PAUL FELDWICK, Southcot House, Executive Planning Director, BMP,DDB, U. K… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
The Ultimate Secrets of Advertising
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 106,95
(ongeveer € 76,96)
bestellenGesponsorde link
The Ultimate Secrets of Advertising - nieuw boek

ISBN: 9780761922445

"John Philip Jones''s new book is a provocative and lively challenge to much conventional advertising practice." -PAUL FELDWICK, Southcot House, Executive Planning Director, BMP,DDB, U. K… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
The Ultimate Secrets of Advertising - John Philip Jones
bestellen
bij BookDepository.com
£ 65,00
(ongeveer € 75,51)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
John Philip Jones:
The Ultimate Secrets of Advertising - pocketboek

ISBN: 9780761922445

Paperback, [PU: SAGE Publications Inc], This book is based on state-of-the-art research, including pure single-source research, consumer panel research, a predictive technique to pre-test… Meer...

Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00)
5
The Ultimate Secrets of Advertising by John Philip Jones - John Philip Jones
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 4,75
bestellenGesponsorde link
John Philip Jones:
The Ultimate Secrets of Advertising by John Philip Jones - gebruikt boek

ISBN: 9780761922445

This book is based on state-of-the-art research, including pure single-source research, consumer panel research, a predictive technique to pre-test television commercials, econometric eva… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Ultimate Secrets of Advertising by John Jones Paperback | Indigo Chapters

· Does advertising work? · How does advertising work? · How much advertising works? · How can advertising be measured and made accountable? The last question effectively sums up the principal topic of this work. This accountability can only be answered by finding a way of calculating the financial return from advertising during a finite period (factoring out all other influences on the sales of a brand), and comparing this return to the cost of the investment. Based on state-of-the-art research, this work is a thorough study of advertising accountability and the comparison of investment and return. John Phillip Jones analyzes and clarifies the latest research into terms that professionals and students can use. He provides answers to the principal questions facing advertising professionals today, setting out a methodology that covers the creative process, budgets and media with the ultimate goal of the measurement of effect. This volume makes an excellent research aid that will enhance skills and assist in the study of advertising and marketing.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Ultimate Secrets of Advertising by John Jones Paperback | Indigo Chapters


EAN (ISBN-13): 9780761922445
ISBN (ISBN-10): 076192244X
pocket book
Verschijningsjaar: 2001
Uitgever: John Jones
256 Bladzijden
Gewicht: 0,349 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-09-03T16:01:01+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-02-27T11:39:03+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780761922445

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7619-2244-X, 978-0-7619-2244-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: jones philip, john, paul brand, phil jones, walter model
Titel van het boek: ultimate, advertising, the secrets the self


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781452262703 The Ultimate Secrets of Advertising (Jay C. Thomas)


< naar Archief...