- 5 resultaten
laagste prijs: € 19,55, hoogste prijs: € 38,45, gemiddelde prijs: € 24,02
1
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 19,55
verzending: € 0,951
bestellenGesponsorde link
David Mercer:

Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment - eerste uitgave

1998, ISBN: 0761958754

pocketboek

[EAN: 9780761958758], D'occasion, comme neuf, [SC: 0.95], [PU: Sage Publications Ltd], 1998. 1st Edition. Hardcover. "Includes bibliographical references and index. Commissioning organisa… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 0.95 Kennys Bookstore, Olney, MD, U.S.A. [54825494] [Note: 5 (sur 5)]
2
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 19,99
verzending: € 0,971
bestellenGesponsorde link

David Mercer:

Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment - eerste uitgave

1998, ISBN: 0761958754

pocketboek

[EAN: 9780761958758], D'occasion, comme neuf, [SC: 0.97], [PU: Sage Publications Ltd], 1998. 1st Edition. Hardcover. "Includes bibliographical references and index. Commissioning organisa… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 0.97 Kennys Bookstore, Olney, MD, U.S.A. [54825494] [Note: 5 (sur 5)]
3
bestellen
bij AbeBooks.fr
€ 21,54
verzending: € 2,001
bestellenGesponsorde link
David Mercer:
Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment - eerste uitgave

1998

ISBN: 0761958754

pocketboek

[EAN: 9780761958758], D'occasion, comme neuf, [SC: 2.0], [PU: Sage Publications Ltd], 1998. 1st Edition. Hardcover. "Includes bibliographical references and index. Commissioning organisat… Meer...

IRL - IerlandNOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 2.00 Kennys Bookshop and Art Galleries Ltd., Galway, GY, Ireland [756279] [Note: 5 (sur 5)]
4
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 20,55
bestellenGesponsorde link
David Mercer:
Marketing Strategy: the Challenge of the External Environment - eerste uitgave

1998, ISBN: 9780761958758

gebonden uitgave

Hard cover, Like New, [ED: 1], 1998. 1st Edition. Hardcover. "Includes bibliographical references and index. Commissioning organisation: David Mercer. viii, 325 p. ill. 25 cm. Paperback. … Meer...

IRL - IerlandVerzendingskosten:exclusief verzendingskosten Galway, Kennys.ie
5
Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment - Mercer, David S
bestellen
bij amazon.fr
€ 38,45
verzending: € 2,991
bestellenGesponsorde link
Mercer, David S:
Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment - gebruikt boek

1998, ISBN: 9780761958758

SAGE Publications Inc, Relié, 336 Seiten, Publiziert: 1998-02-24T00:00:01Z, Produktgruppe: Livre, 2.09 kg, Livres anglais et étrangers, Boutiques, Livres, Management, Entreprise et Bourse… Meer...

Gebraucht, wie neu. Verzendingskosten:Habituellement expédié sous 2 à 3 semaines. Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 2.99) BEANNY

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment

Marketing Strategy is a unique introduction to marketing strategy development. The volume adds future studies methodology to traditional methods of environmental analysis, and presents a marketing approach for dealing effectively with the increasingly dynamic business environment. Paradoxically, the fast-changing business environment of today requires a longer planning horizon than the short-and- medium term typically covered by environmental analysis. Marketing Strategy provides this by supplementing traditional environmental analysis - for example, scanning and market research - with future studies methodology - for example, forecasting and scenarios. It shows how these powerful techniques and insights can be applied to marketing planning and strategy. The first part of the book covers the different techniques of environmental analysis and long-range forecasting, and examines their relationship with marketing and strategy. The second part demonstrates their application to the marketing planning process, leading to the development of so-called robust strategies. A range of `generic' robust strategies, i.e. key marketing strategies for long-term business survival and success, such as branding and relationship management, conclude the book.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment


EAN (ISBN-13): 9780761958758
ISBN (ISBN-10): 0761958754
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 1998
Uitgever: SAGE Publications Inc
336 Bladzijden
Gewicht: 0,939 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-01-25T13:20:51+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-12-28T23:53:38+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780761958758

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7619-5875-4, 978-0-7619-5875-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: david mercer, sage
Titel van het boek: marketing strategy, open oog


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780761958765 Marketing Strategy: The Challenge of the External Environment (Mercer, David)


< naar Archief...