- 5 resultaten
laagste prijs: € 40,99, hoogste prijs: € 56,93, gemiddelde prijs: € 47,76
1
bestellen
bij hive.co.uk
£ 41,02
(ongeveer € 56,93)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Wiley:

Designing And Conducting Survey Research - nieuw boek

2012, ISBN: 9780787981259

Designing & Conducting Survey Research, third editionSince it was first published in 1992, Designing and ConductingSurvey Research has become the standard reference in the field forpublic… Meer...

  - MPN: , SKU 16543776 Verzendingskosten: EUR 0.00
2
bestellen
bij hive.co.uk
£ 41,02
(ongeveer € 51,97)
bestellenGesponsorde link

Wiley:

Designing And Conducting Survey Research - nieuw boek

2012, ISBN: 9780787981259

Designing & Conducting Survey Research, third edition Since it was first published in 1992, Designing and Conducting Survey Research has become the standard reference in the field for pub… Meer...

  - MPN: , SKU 16543776 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
3
Designing and Conducting Survey Research - Louis M. Rea
bestellen
bij Rheinberg-Buch.de
€ 40,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Louis M. Rea:
Designing and Conducting Survey Research - nieuw boek

ISBN: 9780787981259

A Comprehensive Guide RezensionPraise for the Previous Edition of Designing and Conducting Survey Research" Clear, thorough, well-written, and eminently practical. Takes you step by s… Meer...

  - Ebook, Englisch, Neuware Verzendingskosten:Ab 20¤ Versandkostenfrei in Deutschland, Sofort lieferbar, DE. (EUR 0.00)
4
Designing and Conducting Survey Research (eBook, ePUB) - Rea, Louis M.; Parker, Richard A.
bestellen
bij Buecher.de
€ 40,99
bestellenGesponsorde link
Rea, Louis M.; Parker, Richard A.:
Designing and Conducting Survey Research (eBook, ePUB) - nieuw boek

ISBN: 9780787981259

Designing & Conducting Survey Research, third editionSince it was first published in 1992, Designing and ConductingSurvey Research has become the standard reference in the field forpublic… Meer...

  - Nr. 37340578 Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
5
Designing and Conducting Survey Research - Louis M. Rea; Richard A. Parker
bestellen
bij lehmanns.de
€ 47,90
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Louis M. Rea; Richard A. Parker:
Designing and Conducting Survey Research - nieuw boek

2012, ISBN: 9780787981259

A Comprehensive Guide, [ED: 3], 3rd Revised edition, unbekannt, unbekannt, [PU: Jossey-Bass Inc.,U.S.]

  - Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Designing and Conducting Survey Research


EAN (ISBN-13): 9780787981259
ISBN (ISBN-10): 0787981257
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: Wiley, J
304 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-08-05T13:08:16+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2018-11-06T22:14:26+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780787981259

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-7879-8125-7, 978-0-7879-8125-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: louis, parker richard


Gegevens van de uitgever

Auteur: Louis M. Rea; Richard A. Parker
Titel: Designing and Conducting Survey Research - A Comprehensive Guide
Uitgeverij: John Wiley & Sons
304 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2005-11-10
Taal: Engels
40,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E101; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Gemeinnützige Organisationen (non-profit); Psychologische Methoden, Forschung u. Statistik; Psychology; Gemeinnützige Einrichtung; Psychological Methods, Research & Statistics; Wirtschaft u. Management; Bildungswesen; Psychologie; Non-Profit Organizations; Gemeinnützige Organisationen; Education; Business & Management; Psychologische Methoden, Forschung u. Statistik; Allg. Bildungswesen; Gemeinnützige Organisationen

Figures, Tables, Exhibits, and Worksheets. Preface. The Authors. PART ONE: DEVELOPING AND ADMINISTERINGQUESTIONNAIRES. 1. An Overview of the Sample Survey Process. 2. Designing Effective Questionnaires: Basic Guidelines. 3. Developing Survey Questions. 4. Utilizing Focus Groups in the Survey Research Process. PART TWO: ENSURING SCIENTIFIC ACCURACY. 5. Descriptive Statistics: Measures of Central Tendency andDispersion. 6. The Theoretical Basis of Sampling. 7. Confidence Intervals and Basic Hypothesis Testing. 8. Determining the Sample Size. 9. Selecting a Representative Sample. PART THREE: PRESENTING AND ANALYZING SURVEY RESULTS. 10. Analyzing Cross-Tabulated Data. 11. Testing the Difference Between Means. 12. Regression and Correlation. 13. Preparing an Effective Final Report. Resource A: Table of Areas of a Standard NormalDistribution. Resource B: Glossary. Resource C: Answers to Selected Exercises. Bibliography. Index.

< naar Archief...