- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,45, hoogste prijs: € 110,30, gemiddelde prijs: € 61,52
1
bestellen
bij BarnesandNoble.com
(ongeveer € 109,81)
bestellenGesponsorde link
Susan Tyler Eastman (Editor):

Research in Media Promotion - nieuw boek

ISBN: 9780805833829

Eastman has assembled this exemplary volume to spotlight media promotion and to examine current research on the promotion of television and radio programs. The studies included here explo… Meer...

Free Shipping on eligible orders over $25 Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
2
Research in Media Promotion (Routledge Communication Series) - Susan Tyler Eastman
bestellen
bij Thriftbooks.com
$ 5,98
(ongeveer € 5,28)
bestellenGesponsorde link

Susan Tyler Eastman:

Research in Media Promotion (Routledge Communication Series) - gebruikt boek

ISBN: 080583382X

Eastman has assembled this exemplary volume to spotlight media promotion and to examine current research on the promotion of television and radio programs. The studies included here explo… Meer...

  - used Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
3
Research in Media Promotion - Eastman, Susan Tyler
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
$ 3,95
(ongeveer € 3,45)
bestellenGesponsorde link
Eastman, Susan Tyler:
Research in Media Promotion - gebruikt boek

ISBN: 9780805833829

Eastman has assembled this exemplary volume to spotlight media promotion and to examine current research on the promotion of television and radio programs. The studies included here explo… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
4
Research in Media Promotion - Eastman, Susan Tyler
bestellen
bij ebooks.com
$ 125,00
(ongeveer € 110,30)
bestellenGesponsorde link
Eastman, Susan Tyler:
Research in Media Promotion - nieuw boek

ISBN: 9780805833829

Eastman has assembled this exemplary volume to spotlight media promotion and to examine current research on the promotion of television and radio programs. The studies included here explo… Meer...

  - Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
5
Research in Media Promotion - Susan Tyler Eastman
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 96,91
(ongeveer € 78,78)
bestellenGesponsorde link
Susan Tyler Eastman:
Research in Media Promotion - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780805833829

Research in Media Promotion Research-In-Media-Promotion~~Susan-Eastman Current Affairs>Media/Journalism>Media/Journlism Hardcover, Taylor & Francis

  - new Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Research in Media Promotion

Eastman has assembled this exemplary volume to spotlight media promotion and to examine current research on the promotion of television and radio programs. The studies included here explore various types of promotion and use widely differing methods and approaches, providing a comprehensive overview of promotion research activities. Chapters include extensive literature reviews, original research, and discussion of research questions for subsequent study. "Research in Media Promotion" serves as a benchmark for the current state of promotion research and theory, and establishes the role of promotion as a primary factor affecting audience size. Appropriate for coursework and study in programming, marketing, research methods, management, and industry processes and practices, this volume offers agenda items for future study and is certain to stimulate new research ideas.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Research in Media Promotion


EAN (ISBN-13): 9780805833829
ISBN (ISBN-10): 080583382X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: Mallory International
384 Bladzijden
Gewicht: 0,721 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-10-02T16:35:18+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2019-01-09T16:30:26+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780805833829

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8058-3382-X, 978-0-8058-3382-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: eastman
Titel van het boek: promotion


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781138861268 Research in Media Promotion (Susan Tyler Eastman)


< naar Archief...