- 5 resultaten
laagste prijs: € 22,64, hoogste prijs: € 33,75, gemiddelde prijs: € 29,18
1
Branding Unbound: The Future of Advertising, Sales, and the Brand Experience in the Wireless Age (Paperback) - Rick Mathieson
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 33,22
verzending: € 28,311
bestellenGesponsorde link
Rick Mathieson:

Branding Unbound: The Future of Advertising, Sales, and the Brand Experience in the Wireless Age (Paperback) - pocketboek

2009, ISBN: 081441608X

[EAN: 9780814416082], Neubuch, [PU: AMACOM/American Management Association, New York], Paperback. If you're in marketing, advertising, or branding, consider this: While it used to ta… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 28.31 CitiRetail, Stevenage, United Kingdom [9235530] [Rating: 3 (von 5)]
2
Branding Unbound: The Future of Advertising, Sales, and the Brand Experience in the Wireless Age (Paperback) - Rick Mathieson
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 33,75
verzending: € 28,761
bestellenGesponsorde link

Rick Mathieson:

Branding Unbound: The Future of Advertising, Sales, and the Brand Experience in the Wireless Age (Paperback) - pocketboek

2009, ISBN: 081441608X

[EAN: 9780814416082], Neubuch, [PU: AMACOM/American Management Association, New York], Paperback. If you're in marketing, advertising, or branding, consider this: While it used to ta… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 28.76 CitiRetail, Stevenage, United Kingdom [9235530] [Rating: 4 (von 5)]
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 28,86
verzending: € 0,581
bestellenGesponsorde link
Rick Mathieson:
Branding Unbound: The Future of Advertising, Sales, and the Brand Experience in the Wireless Age (Paperback) - pocketboek

2005

ISBN: 081441608X

[EAN: 9780814416082], Neubuch, [PU: AMACOM, United States], Language: English. Brand new Book. If you're in marketing, advertising, or branding, consider this: While it used to take three… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 0.58 The Book Depository, London, United Kingdom [54837791] [Rating: 5 (von 5)]
4
Branding Unbound - Rick Mathieson
bestellen
bij lehmanns.de
€ 27,45
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Rick Mathieson:
Branding Unbound - pocketboek

2005, ISBN: 9780814416082

The Future of Advertising, Sales, and the Brand Experience in the Wireless Age, Buch, Softcover, If you're in marketing, advertising, or branding, consider this: While it used to take thr… Meer...

Verzendingskosten:Lieferbar (Termin unbekannt) (EUR 0.00)
5
Branding Unbound : The Future of Advertising, Sales, and the Brand Experience in the Wireless Age
bestellen
bij Booksamillion.com
$ 24,95
(ongeveer € 22,64)
bestellenGesponsorde link
Branding Unbound : The Future of Advertising, Sales, and the Brand Experience in the Wireless Age - nieuw boek

ISBN: 9780814416082

Find Branding Unbound by Rick Mathieson in Paperback and other formats in Business & Economics > Advertising & Promotion. Media > Books new, Amacom

Verzendingskosten:Zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Branding Unbound


EAN (ISBN-13): 9780814416082
ISBN (ISBN-10): 081441608X
pocket book
Verschijningsjaar: 2005
Uitgever: Amacom
256 Bladzijden
Gewicht: 0,381 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2009-07-13T19:54:26+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-28T00:38:21+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780814416082

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8144-1608-X, 978-0-8144-1608-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: mathieson, mathies, hämel, seth godin, thomas huber, howard rheingold, christopher hamel, tom peters, brand thomas
Titel van het boek: brand future, age with future, sales and advertising, branding, unbound


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9788120332652 Branding Unbound: The Future of Advertising, Sales, and the Brand Experience in the Wireless Age (Rick Mathieson)


< naar Archief...