- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,51, hoogste prijs: € 5,76, gemiddelde prijs: € 3,67
1
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 5,13
verzending: € 1,701
bestellenGesponsorde link

Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations (NTC Business Books) - gebonden uitgave, pocketboek

1995, ISBN: 0844230146

[EAN: 9780844230146], Gebraucht, sehr guter Zustand, [PU: -], Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations (NTC Business Books) This book is in very goo… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 1.70 AwesomeBooks, Wallingford, United Kingdom [51737811] [Rating: 5 (von 5)]
2
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 1,51
verzending: € 5,501
bestellenGesponsorde link

Bogart, L:

Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations - gebonden uitgave, pocketboek

1996, ISBN: 0844230146

[EAN: 9780844230146], Gebraucht, [PU: McGraw-Hill Contemporary], BUSINESS, This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback cover… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 5.50 Anybook Ltd., Lincoln, United Kingdom [312675] [Rating: 5 (von 5)]
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 2,55
(ongeveer € 2,32)
verzending: € 10,001
bestellenGesponsorde link
Bogart, L.:
Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations - gebonden uitgave, pocketboek

1996

ISBN: 9780844230146

NTC Business Books, 1996. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy.… Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.00 Anybook Ltd
4
bestellen
bij ZVAB.com
€ 3,63
verzending: € 2,991
bestellenGesponsorde link
Bogart, Leo:
Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations (NTC Business Books) - gebonden uitgave, pocketboek

1995, ISBN: 0844230146

[EAN: 9780844230146], [SC: 2.99], [PU: Ntc Pub Group], Gut/Very good: Buch bzw. Schutzumschlag mit wenigen Gebrauchsspuren an Einband, Schutzumschlag oder Seiten. / Describes a book or du… Meer...

Verzendingskosten: EUR 2.99 medimops, Berlin, Germany [55410863] [Beoordeling: 5 (van 5)]
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,79
(ongeveer € 5,76)
verzending: € 10,691
bestellenGesponsorde link
Leo Bogart:
Strategy in Advertising : Matching Media and Messages to Markets and Motivations - gebonden uitgave, pocketboek

1995, ISBN: 9780844230146

McGraw-Hill/Contemporary, 1995. Hardcover. Like New. Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is n… Meer...

Verzendingskosten: EUR 10.69 ThriftBooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations (NTC Business Books)

Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations ties the many different strands of a successful advertising/marketing communications program into a coherent, strategic whole.
Rapidly evolving communications technology has driven great changes in marketing practice. But the "big job" of advertising remains the same - developing the right message and using the right medium to reach the right market in order to get the best possible return on an advertising investment. That's what a well-planned and well-executed advertising strategy provides. And Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations gives you all the practical guidance you'll need to reach that goal.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategy in Advertising: Matching Media and Messages to Markets and Motivations (NTC Business Books)


EAN (ISBN-13): 9780844230146
ISBN (ISBN-10): 0844230146
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1995
Uitgever: NTC Publishing Group

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-24T15:44:29+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-15T14:59:28+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780844230146

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8442-3014-6, 978-0-8442-3014-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: leo bogart, per leo, bogaert
Titel van het boek: motivation books, strategy advertising, the medium the message, media message, ntc, advertising media and markets


< naar Archief...