- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,86, hoogste prijs: € 47,50, gemiddelde prijs: € 15,43
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,90
(ongeveer € 6,03)
verzending: € 29,731
bestellenGesponsorde link
Schultz, Don; Dennis G. Martin; B. Barnes; William P. Brown (Editor):

Strategic Advertising Campaigns - gebonden uitgave, pocketboek

1987, ISBN: 9780844230894

NTC Business Book, U, S, A, 1987. Very Good/Unknown. Quarto, hardcover, near fine in black pictorial boards. Second edition. 532 pp. including index. A good reference book for anyone in… Meer...

Verzendingskosten: EUR 29.73 bookwitch
2
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 6,00
(ongeveer € 4,99)
verzending: € 28,291
bestellenGesponsorde link

Schultz, Don; Dennis G. Martin; B. Barnes; William P. Brown (Editor):

Strategic Advertising Campaigns - gebonden uitgave, pocketboek

1987, ISBN: 9780844230894

NTC Business Book, U, S, A, 1987 Quarto, hardcover, near fine in black pictorial boards. Second edition. 532 pp. including index. A good reference book for anyone in advertising. Discusse… Meer...

Verzendingskosten: EUR 28.29 bookwitch
3
bestellen
bij Biblio.com
$ 1,00
(ongeveer € 0,86)
verzending: € 6,021
bestellenGesponsorde link
Don E. Schultz, Dennis G. Martin, B. Barnes:
Strategic Advertising Campaigns - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9780844230894

NTC Publishing Group,U.S.. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Poss… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 6.02 Discover Books
4
Strategic Advertising Campaigns - Schultz, Don E. Martin, Dennis G. Barnes, B.
bestellen
bij amazon.de
€ 47,50
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Schultz, Don E. Martin, Dennis G. Barnes, B.:
Strategic Advertising Campaigns - gebonden uitgave, pocketboek

1989, ISBN: 9780844230894

Hauptdarsteller: Brown, William P. NTC Publishing Group,U.S. Gebundene Ausgabe, Auflage: New ed of 2 Revised ed, 532 Seiten, Publiziert: 1989-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 2.85 kg… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) SerendipityBooksLtd
5
Strategic Advertising Campaigns - Schultz, Don E. Martin, Dennis G. Barnes, B.
bestellen
bij amazon.de
€ 17,79
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Schultz, Don E. Martin, Dennis G. Barnes, B.:
Strategic Advertising Campaigns - gebonden uitgave, pocketboek

1989, ISBN: 9780844230894

Hauptdarsteller: Brown, William P. NTC Publishing Group,U.S. Gebundene Ausgabe, Auflage: New ed of 2 Revised ed, 532 Seiten, Publiziert: 1989-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Werbung… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) ThriftBooks-Chicago USA

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Strategic Advertising Campaigns

Reach customers and prospects effectively with this comprehensive and strategic approach to planning and building campaigns. Offers new approaches to success for an era in which traditional approaches to the marketplace no longer work. Provides insights on how to: -- Acquire and use data on customer wants, needs, and responses-- Get the most from new budgeting methods-- Mix and match promotional techniques to maximize sales of new products and revive sales of older, declining products

Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Advertising Campaigns


EAN (ISBN-13): 9780844230894
ISBN (ISBN-10): 0844230898
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1989
Uitgever: NTC Publishing Group,U.S.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-31T15:01:02+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-19T14:36:23+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780844230894

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8442-3089-8, 978-0-8442-3089-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: william martin, dennis martin, don martin, schultz, dennis brown, william barnes
Titel van het boek: don martin


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780844230153 Strategic Advertising Campaigns (Schultz, Don E., Professor)


< naar Archief...