1987, ISBN: 9780844230894
NTC Business Book, U, S, A, 1987. Very Good/Unknown. Quarto, hardcover, near fine in black pictorial boards. Second edition. 532 pp. including index. A good reference book for anyone in… Meer...
Biblio.co.uk |
1987, ISBN: 9780844230894
NTC Business Book, U, S, A, 1987 Quarto, hardcover, near fine in black pictorial boards. Second edition. 532 pp. including index. A good reference book for anyone in advertising. Discusse… Meer...
Biblio.co.uk |
ISBN: 9780844230894
NTC Publishing Group,U.S.. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Poss… Meer...
Biblio.com |
1989, ISBN: 9780844230894
Hauptdarsteller: Brown, William P. NTC Publishing Group,U.S. Gebundene Ausgabe, Auflage: New ed of 2 Revised ed, 532 Seiten, Publiziert: 1989-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 2.85 kg… Meer...
amazon.de SerendipityBooksLtd Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 3 bis 4 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
1989, ISBN: 9780844230894
Hauptdarsteller: Brown, William P. NTC Publishing Group,U.S. Gebundene Ausgabe, Auflage: New ed of 2 Revised ed, 532 Seiten, Publiziert: 1989-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Werbung… Meer...
amazon.de ThriftBooks-Chicago USA Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 2 bis 3 Tagen. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
1987, ISBN: 9780844230894
NTC Business Book, U, S, A, 1987. Very Good/Unknown. Quarto, hardcover, near fine in black pictorial boards. Second edition. 532 pp. including index. A good reference book for anyone in… Meer...
Schultz, Don; Dennis G. Martin; B. Barnes; William P. Brown (Editor):
Strategic Advertising Campaigns - gebonden uitgave, pocketboek1987, ISBN: 9780844230894
NTC Business Book, U, S, A, 1987 Quarto, hardcover, near fine in black pictorial boards. Second edition. 532 pp. including index. A good reference book for anyone in advertising. Discusse… Meer...
ISBN: 9780844230894
NTC Publishing Group,U.S.. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Poss… Meer...
1989, ISBN: 9780844230894
Hauptdarsteller: Brown, William P. NTC Publishing Group,U.S. Gebundene Ausgabe, Auflage: New ed of 2 Revised ed, 532 Seiten, Publiziert: 1989-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, 2.85 kg… Meer...
1989, ISBN: 9780844230894
Hauptdarsteller: Brown, William P. NTC Publishing Group,U.S. Gebundene Ausgabe, Auflage: New ed of 2 Revised ed, 532 Seiten, Publiziert: 1989-09-01T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Werbung… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Advertising Campaigns
EAN (ISBN-13): 9780844230894
ISBN (ISBN-10): 0844230898
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 1989
Uitgever: NTC Publishing Group,U.S.
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-03-31T15:01:02+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-19T14:36:23+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780844230894
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-8442-3089-8, 978-0-8442-3089-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: william martin, dennis martin, don martin, schultz, dennis brown, william barnes
Titel van het boek: don martin
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780844230153 Strategic Advertising Campaigns (Schultz, Don E., Professor)
< naar Archief...