Adolescent Boys' Literate Identity. Mary Rice (Advances in Research on Teaching, Band 15) - gebonden uitgave, pocketboek
ISBN: 0857249053
Gebundene Ausgabe, [EAN: 9780857249050], EMERALD GROUP PUB, EMERALD GROUP PUB, Book, [PU: EMERALD GROUP PUB], EMERALD GROUP PUB, 60717011, Pädagogik, 69430011, Bildung, 69028011, Sachbüch… Meer...
Amazon.de (Intern... Delhi_Book_Store New item. Verzendingskosten:Within Europe, Switzerland and Liechtenstein (if possible). Versandfertig in 1 - 2 Werktagen. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.00) Details... |
Adolescent Boys' Literate Identity. Mary Rice (Advances in Research on Teaching, Band 15) - gebonden uitgave, pocketboek
ISBN: 0857249053
Gebundene Ausgabe, [EAN: 9780857249050], EMERALD GROUP PUB, EMERALD GROUP PUB, Book, [PU: EMERALD GROUP PUB], EMERALD GROUP PUB, 60717011, Pädagogik, 69430011, Bildung, 69028011, Sachbüch… Meer...
Amazon.de (Intern... ErgodeBooks Ships From USA Used. Verzendingskosten:Within Europe, Switzerland and Liechtenstein (if possible). Versandfertig in 6 - 10 Werktagen. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.00) Details... |
ISBN: 9780857249050
The book explores a narrative inquiry with five ninth grade boys that were identified as displaying multiple literacies and looks at how these boys storied their literate identities. The … Meer...
ebooks.com Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten Details... |
2011, ISBN: 9780857249050
Hardcover, Buch, [PU: Emerald Group Publishing Limited]
lehmanns.de Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 13.95) Details... |
ISBN: 9780857249050
Livre, [PU: Emerald Group Publishing]
Rakuten.fr |
Adolescent Boys' Literate Identity. Mary Rice (Advances in Research on Teaching, Band 15) - gebonden uitgave, pocketboek
ISBN: 0857249053
Gebundene Ausgabe, [EAN: 9780857249050], EMERALD GROUP PUB, EMERALD GROUP PUB, Book, [PU: EMERALD GROUP PUB], EMERALD GROUP PUB, 60717011, Pädagogik, 69430011, Bildung, 69028011, Sachbüch… Meer...
Mary Rice, Stefinee E. Pinnegar:
Adolescent Boys' Literate Identity. Mary Rice (Advances in Research on Teaching, Band 15) - gebonden uitgave, pocketboekISBN: 0857249053
Gebundene Ausgabe, [EAN: 9780857249050], EMERALD GROUP PUB, EMERALD GROUP PUB, Book, [PU: EMERALD GROUP PUB], EMERALD GROUP PUB, 60717011, Pädagogik, 69430011, Bildung, 69028011, Sachbüch… Meer...
ISBN: 9780857249050
The book explores a narrative inquiry with five ninth grade boys that were identified as displaying multiple literacies and looks at how these boys storied their literate identities. The … Meer...
2011, ISBN: 9780857249050
Hardcover, Buch, [PU: Emerald Group Publishing Limited]
ISBN: 9780857249050
Livre, [PU: Emerald Group Publishing]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Adolescent Boy's Literate Identity
EAN (ISBN-13): 9780857249050
ISBN (ISBN-10): 0857249053
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Emerald Group Publishing Limited
Gewicht: 0,375 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-01-12T02:27:14+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2020-02-17T23:49:17+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780857249050
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-85724-905-3, 978-0-85724-905-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: rice boy
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780857249067 Adolescent Boy's Literate Identity (Mary Rice)
- 9780857249067 Adolescent Boy's Literate Identity (Mary Rice)
- 9780857245922 Narrative Inquiries into Curriculum Making in Teacher Education (Julian Kitchen, Darlene Ciuffetelli Parker, Debbie Pushor)
- 9780857241009 Tensions in Teacher Preparation (Lynnette B. Erickson, Nancy Wentworth)
- 9781784411374 Advances in Research on Teaching, Volume 23 als eBook Download von (D. Jean Clandinin)
- 9781784411350 Advances in Research on Teaching, Volume 22 als eBook Download von (Lily Orland-Barak)
< naar Archief...