Winning at Customer Services and Call Centre Job Interviews Including Answers to the Interview Questions - nieuw boek
ISBN: 9780955262951
[KW: PDF ,BUSINESS ECONOMICS CAREERS - JOB HUNTING ,BUSINESS ECONOMICS , RESUMES ,CAREERS , JOB OPPORTUNITIES] <-> <-> PDF ,BUSINESS ECONOMICS CAREERS - JOB HUNTING ,BUSINESS ECONOMICS ,… Meer...
eBook.de Sofort lieferbar (Download), E-Book zum Download Verzendingskosten: EUR 0.00 Details... |
Winning at Customer Services and Call Centre Job Interviews Including Answers to the Interview Questions - nieuw boek
ISBN: 9780955262951
[KW: PDF ,BUSINESS ECONOMICS CAREERS - JOB HUNTING ,BUSINESS ECONOMICS , RESUMES ,CAREERS , JOB OPPORTUNITIES] <-> <-> PDF ,BUSINESS ECONOMICS CAREERS - JOB HUNTING ,BUSINESS ECONOMICS ,… Meer...
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Winning at Customer Services and Call Centre Job Interviews Including Answers to the Interview Questions
EAN (ISBN-13): 9780955262951
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-05T20:14:09+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2008-02-05T20:14:09+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780955262951
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-0-9552629-5-1
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9780955262944 Winning at Customer Services and Call Centre Job Interviews Including Answers to the Interview Questions (Lewis, Annette; McDermott, Joe)
< naar Archief...