- 5 resultaten
laagste prijs: € 3,85, hoogste prijs: € 32,95, gemiddelde prijs: € 12,38
1
FusionBranding : How to Forge Your Brand for the Future - Wreden, Nick, Jr.
bestellen
bij Thriftbooks.com
$ 4,87
(ongeveer € 4,15)
bestellenGesponsorde link
Wreden, Nick, Jr.:

FusionBranding : How to Forge Your Brand for the Future - gebruikt boek

2005, ISBN: 0971744203

Department store magnate John Wanamaker once famously said, "Half my advertising is wasted, I just don't know which half." Once companies could establish brands while ignoring such accoun… Meer...

  - used Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
2
bestellen
bij Indigo.ca
(ongeveer € 32,95)
bestellenGesponsorde link

Wreden:

FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future - nieuw boek

ISBN: 9780971744202

FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future by brand futurist Nick Wreden represents a fresh look at branding imperatives, especially for companies selling to other businesses.… Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
3
FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future - Wreden, Nick
bestellen
bij AbeBooks.com
€ 3,85
verzending: € 7,131
bestellenGesponsorde link
Wreden, Nick:
FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 0971744203

[EAN: 9780971744202], Used, good, [PU: Accountability Press], Business & Economics|Management, Business & Economics|Marketing|General, Business & Economics|Marketing|Industrial, Jacket, .… Meer...

  - NOT NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 7.13 Wonder Book, Frederick, MD, U.S.A. [8895] [Rating: 5 (of 5)]
4
FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future - Wreden, Nick
bestellen
bij AbeBooks.com
€ 4,03
verzending: € 4,011
bestellenGesponsorde link
Wreden, Nick:
FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future - gebruikt boek

2002, ISBN: 0971744203

[EAN: 9780971744202], Used, very good, [PU: Accountability Press], Ships from Reno, NV. Former Library book. Great condition for a used book! Minimal wear.

  - NOT NEW BOOK Verzendingskosten: EUR 4.01 Better World Books: West, Reno, NV, U.S.A. [4720790] [Rating: 5 (of 5)]
5
bestellen
bij Biblio.com
$ 19,00
(ongeveer € 16,94)
bestellenGesponsorde link
Wreden, Nick,:
Fusion Branding, How to Forge Your Brand for the Future, - gebonden uitgave, pocketboek

2002, ISBN: 9780971744202

2002. 2002. Hardcover. Very Good. Very Good Very good Accountability Press, Hardback/dust jacket/very good co ndition, ., 2002, 2002

  - Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten BookDepart

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Fusionbranding: How to Forge Your Brand for the Future

FusionBranding: How to Forge Your Brand for the Future by brand futurist Nick Wreden represents a fresh look at branding imperatives, especially for companies selling to other businesses. Core principles of FusionBranding are illustrated with numerous case studies. Each chapter includes a FutureView, which looks at branding in 2005 and beyond, Takeaways, in-depth questions that can help apply FusionBranding principles, and Resources that features books and Web sites about FusionBranding principles.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Fusionbranding: How to Forge Your Brand for the Future


EAN (ISBN-13): 9780971744202
ISBN (ISBN-10): 0971744203
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2002
Uitgever: Accountability Press

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-02-07T11:03:58+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-07-31T10:13:55+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780971744202

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-9717442-0-3, 978-0-9717442-0-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: nick brand
Titel van het boek: brand, future brands


< naar Archief...