The Eyes Have It: How to Market in an Age of Divergent Consumers, Media Chaos and Advertising Anarchy - gebonden uitgave, pocketboek
2007, ISBN: 0974380660
[EAN: 9780974380667], [SC: 2.57], [PU: Easton Studio Press], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Desc… Meer...
ZVAB.com |
The Eyes Have It: How to Market in an Age of Divergent Consumers, Media Chaos and Advertising Anarchy - gebonden uitgave, pocketboek
2007, ISBN: 0974380660
[EAN: 9780974380667], [PU: Easton Studio Press], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the av… Meer...
AbeBooks.de medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)] Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) Details... |
The Eyes Have It: How to Market in an Age of Divergent Consumers, Media Chaos and Advertising Anarchy - gebonden uitgave, pocketboek
2007, ISBN: 9780974380667
Easton Studio Press, 2007-09-11. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW, Perfect Shape, No Remainder Mark, Easton Studio Press, 2007-09-11, 6
Biblio.co.uk |
The Eyes Have It: How to Market in an Age of Divergent Consumers, Media Chaos and Advertising Anarchy - gebonden uitgave, pocketboek
2007, ISBN: 9780974380667
Easton Studio Press, 2007-09-11. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW, Perfect Shape, No Remainder Mark, Easton Studio Press, 2007-09-11, 6
Biblio.co.uk |
The Eyes Have It: How to Market in an Age of Divergent Consumers, Media Chaos and Advertising Anarchy - gesigneerd exemplaar
2007, ISBN: 9780974380667
gebonden uitgave
Easton Studio Press, 2007-09-11. hardcover. Good. 6x0x9. Signed by Author, Easton Studio Press, 2007-09-11, 2.5
Biblio.co.uk |
The Eyes Have It: How to Market in an Age of Divergent Consumers, Media Chaos and Advertising Anarchy - gebonden uitgave, pocketboek
2007, ISBN: 0974380660
[EAN: 9780974380667], [SC: 2.57], [PU: Easton Studio Press], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Desc… Meer...
Lee, Kevin, Baldwin, Steve:
The Eyes Have It: How to Market in an Age of Divergent Consumers, Media Chaos and Advertising Anarchy - gebonden uitgave, pocketboek2007, ISBN: 0974380660
[EAN: 9780974380667], [PU: Easton Studio Press], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the av… Meer...
The Eyes Have It: How to Market in an Age of Divergent Consumers, Media Chaos and Advertising Anarchy - gebonden uitgave, pocketboek
2007
ISBN: 9780974380667
Easton Studio Press, 2007-09-11. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW, Perfect Shape, No Remainder Mark, Easton Studio Press, 2007-09-11, 6
The Eyes Have It: How to Market in an Age of Divergent Consumers, Media Chaos and Advertising Anarchy - gebonden uitgave, pocketboek
2007, ISBN: 9780974380667
Easton Studio Press, 2007-09-11. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW, Perfect Shape, No Remainder Mark, Easton Studio Press, 2007-09-11, 6
The Eyes Have It: How to Market in an Age of Divergent Consumers, Media Chaos and Advertising Anarchy - gesigneerd exemplaar
2007, ISBN: 9780974380667
gebonden uitgave
Easton Studio Press, 2007-09-11. hardcover. Good. 6x0x9. Signed by Author, Easton Studio Press, 2007-09-11, 2.5
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - The Eyes Have It: How to Market in an Age of Divergent Consumers, Media Chaos and Advertising Anarchy
EAN (ISBN-13): 9780974380667
ISBN (ISBN-10): 0974380660
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Easton Studio Press
189 Bladzijden
Gewicht: 0,467 kg
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-17T14:24:17+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-01T22:28:55+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780974380667
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-9743806-6-0, 978-0-9743806-6-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: baldwin lee
Titel van het boek: eyes market age divergent consumers media chaos advertising anarchy, ages chaos, the eyes have
< naar Archief...