- 2 resultaten
laagste prijs: € 20,95, hoogste prijs: € 21,68, gemiddelde prijs: € 21,32
1
The Brand Within: The Power of Branding from Birth to the Boardroom - John, Daymond
bestellen
bij
(ongeveer € 20,95)
bestellenGesponsorde link
John, Daymond:

The Brand Within: The Power of Branding from Birth to the Boardroom - pocketboek

2010, ISBN: 0982596243, Lieferbar binnen 4-6 Wochen Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD

Internationaler Buchtitel. In englischer Sprache. Verlag: Display of Power Publishing, Inc. 264 Seiten, L=216mm, B=280mm, H=14mm, Gew.=617gr, [GR: 27860 - TB/Wirtschaft/Werbung, Marketing… Meer...

Lieferbar binnen 4-6 Wochen (Besorgungstitel) Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD Buchgeier.com
2
The Brand Within: The Power of Branding from Birth to the Boardroom - Daymond John, James
bestellen
bij amazon.com
$ 25,00
(ongeveer € 21,68)
bestellenGesponsorde link

Daymond John, James "Jim" Cramer, Daniel Paisner:

The Brand Within: The Power of Branding from Birth to the Boardroom - pocketboek

ISBN: 0982596243

[SR: 14051790], Paperback, [EAN: 9780982596241], Large Print, Display of Power Publishing, Inc., Display of Power Publishing, Inc., Book, [PU: Display of Power Publishing, Inc.], Display … Meer...

  - , Gebraucht Verzendingskosten:Usually ships in 1-2 business days, exclusief verzendingskosten Mahogany's Simple Solutions

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Brand Within: The Power of Branding from Birth to the Boardroom

The Brand Within, the second title in "The Shark" Daymond John's best-selling Display of Power series of business, motivational and empowerment books aimed at young would-be entrepreneurs, examines the loyalty relationships companies and celebrities seek to establish with their customers and fans, along with the identifying marks consumers carry when they buy into a brand or lifestyle. Drawing on his own experiences on the cutting edge of the fashion business, as well as on his hard-won insights developed as a sough-after marketing consultant to global trendsetters and tastemakers, the author maintains that branding relationships have now seeped into every aspect of our lives and that in order to survive and thrive in the marketplace, consumers and aspiring professionals need to understand and nurture those relationships.--Daymond John is the founder/CEO of the revolutionary FUBU clothing line, brand strategist and star of the ABC hit reality show, SHARK TANK,

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Brand Within: The Power of Branding from Birth to the Boardroom


EAN (ISBN-13): 9780982596241
ISBN (ISBN-10): 0982596243
pocket book
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Display of Power Publishing, Inc.
264 Bladzijden
Gewicht: 0,617 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-07-22T15:46:05+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-07-18T08:10:27+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9780982596241

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
0-9825962-4-3, 978-0-9825962-4-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: cramer daniel


< naar Archief...