- 5 resultaten
laagste prijs: € 12,76, hoogste prijs: € 20,04, gemiddelde prijs: € 15,98
1
Neuromarketing For Dummies - Stephen Genco; Andrew Pohlmann; Peter Steidl
bestellen
bij lehmanns.de
€ 15,99
bestellenGesponsorde link
Stephen Genco; Andrew Pohlmann; Peter Steidl:

Neuromarketing For Dummies - eerste uitgave

2013, ISBN: 9781118518991

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, Learn how to use neuromarketing and understand the sciencebehind it Neuromarketing is a controversial new field whereresearchers study cons… Meer...

Verzendingskosten:Does not ship to your country., exclusief verzendingskosten
2
Neuromarketing For Dummies - Stephen J. Genco
bestellen
bij hive.co.uk
£ 12,99
(ongeveer € 15,13)
bestellenGesponsorde link

Stephen J. Genco:

Neuromarketing For Dummies - nieuw boek

ISBN: 9781118518991

Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversial new field where researchers study consumers' brain responses to advertising and medi… Meer...

No. 9781118518991. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
3
Neuromarketing For Dummies - Daniel Birke
bestellen
bij hive.co.uk
£ 17,33
(ongeveer € 20,04)
bestellenGesponsorde link
Daniel Birke:
Neuromarketing For Dummies - nieuw boek

ISBN: 9781118518991

Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversial new field where researchers study consumers' brain responses to advertising and medi… Meer...

No. 9781118518991. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Neuromarketing For Dummies - Genco
bestellen
bij textbooks.com
$ 14,00
(ongeveer € 12,76)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Genco:
Neuromarketing For Dummies - gebruikt boek

ISBN: 9781118518991

A digital copy of "Neuromarketing For Dummies" by Genco. Download is immediately available upon purchase! 9781118518991,1118518993,neuromarketing,dummies,genco eBook, Vitalsource Technol… Meer...

Download INSTANTLY! Format: VitalSource. Type: . Copying: Allowed, .-1Â.36 selections may be copied daily for -1Â.365 days. Printable: Allowed, .-1Â.36 prints daily for -1Â.365 days. Expires: No Expiration. Read Aloud?: Allowed. Sharing: Not Allowed. Software: Online: No additional software required <br> Offline: VitalSource Bookshelf. Shipping to USA only! Textbooks. Verzendingskosten: EUR 0.00
5
Neuromarketing For Dummies - Stephen Genco; Andrew Pohlmann; Peter Steidl
bestellen
bij lehmanns.de
€ 15,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Stephen Genco; Andrew Pohlmann; Peter Steidl:
Neuromarketing For Dummies - eerste uitgave

2013, ISBN: 9781118518991

eBooks, eBook Download (EPUB,PDF), 1. Auflage, [PU: John Wiley & Sons], John Wiley & Sons, 2013

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Neuromarketing For Dummies


EAN (ISBN-13): 9781118518991
ISBN (ISBN-10): 1118518993
Verschijningsjaar: 2013
Uitgever: John Wiley & Sons
408 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-03-01T04:46:36+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-08-04T20:00:59+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781118518991

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-118-51899-3, 978-1-118-51899-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: pohlmann, pöhlmann, steidl, pohl peter, andrew, gen peter
Titel van het boek: neuromarketing, neuro dummies


Gegevens van de uitgever

Auteur: Stephen Genco; Andrew Pohlmann; Peter Steidl
Titel: Neuromarketing For Dummies
Uitgeverij: For Dummies; John Wiley & Sons
408 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2013-07-24
Taal: Engels
15,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Business & Management; Strategic Marketing; Strategisches Marketing; Wirtschaft u. Management; Strategisches Marketing; BC

Introduction 1 Part I: The Brave New World of Neuromarketing 5 Chapter 1: What Neuromarketing Is and Isn't 7 Chapter 2: What We Know Now That We Didn't Know Then21 Chapter 3: Putting Neuromarketing to Work 37 Chapter 4: Why Neuromarketing Matters 59 Part II: The Essence of Neuromarketing: The Nonconscious Mindof the Consumer 71 Chapter 5: The Intuitive Consumer: Nonconscious ProcessesUnderlying Consumer Behavior 73 Chapter 6: The Central Role of Emotions in Consumer Responses93 Chapter 7: New Understandings of Consumer Goals and Motivation105 Chapter 8: Why We Buy the Things We Buy 119 Part III: Neuromarketing in Action 137 Chapter 9: Brands on the Brain 139 Chapter 10: Creating Products and Packages That PleaseConsumers' Brains 157 Chapter 11: Advertising Effectiveness 175 Chapter 12: The Shopping Brain and In-Store Marketing 191 Chapter 13: When Consumers' Brains Go Online 203 Chapter 14: Entertainment Effectiveness 219 Part IV: Measuring Consumer Response with Neuromarketing235 Chapter 15: Traditional Approaches: Why Not Just Ask People?237 Chapter 16: Neuromarketing Measures: Listening to Signals fromthe Body and the Brain 249 Chapter 17: Neuromarketing on a Budget: Inexpensive Ways toLearn from Your Customers 269 Chapter 18: Picking the Right Approach for Your Research Needs285 Part V: Living with Neuromarketing: Practical and EthicalConsiderations 297 Chapter 19: Five Things You Need to Know about NeuromarketingStudies and Measures 299 Chapter 20: A Pre-Flight Checklist for Successful NeuromarketingStudies 317 Chapter 21: Picking the Right Neuromarketing Partner 327 Chapter 22: Neuromarketing Ethics, Standards, and Public PolicyImplications 343 Part VI: The Part of Tens 359 Chapter 23: Ten Mistaken Beliefs about Neuromarketing 361 Chapter 24: Ten Scientific Pillars Underlying Neuromarketing371 Index 379

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781118518588 Neuromarketing For Dummies (Steidl, Peter,Pohlmann, Andrew P.,Genco, Stephen J.)


< naar Archief...