2016, ISBN: 9781118556948
Strategic Social Media is the first textbook to go beyond the marketing plans and how-to guides, and provide an overview of the theories, action plans, and case studies necessary for teac… Meer...
Orellfuessli.ch Nr. 46671191. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 16.44) Details... |
ISBN: 9781118556948
Strategic Social Media is the first textbook to go beyond the marketing plans and how-to guides, and provide an overview of the theories, action plans, and case studies necessary for teac… Meer...
hive.co.uk No. 9781118556948. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
ISBN: 9781118556948
Strategic Social Media is the first textbook to go beyond the marketing plans and how-to guides, and provide an overview of the theories, action plans, and case studies necessary for teac… Meer...
ebooks.com new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
2016, ISBN: 9781118556948
From Marketing to Social Change, eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, [PU: John Wiley & Sons], John Wiley & Sons, 2016
lehmanns.de Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9781118556948
; EPUB; Business,Finance and Law > Economics, Wiley
hive.co.uk No. 9781118556948. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten Details... |
bij Orellfuessli.ch
2016, ISBN: 9781118556948
Strategic Social Media is the first textbook to go beyond the marketing plans and how-to guides, and provide an overview of the theories, action plans, and case studies necessary for teac… Meer...
ISBN: 9781118556948
Strategic Social Media is the first textbook to go beyond the marketing plans and how-to guides, and provide an overview of the theories, action plans, and case studies necessary for teac… Meer...
ISBN: 9781118556948
Strategic Social Media is the first textbook to go beyond the marketing plans and how-to guides, and provide an overview of the theories, action plans, and case studies necessary for teac… Meer...
2016, ISBN: 9781118556948
From Marketing to Social Change, eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, [PU: John Wiley & Sons], John Wiley & Sons, 2016
ISBN: 9781118556948
; EPUB; Business,Finance and Law > Economics, Wiley
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Strategic Social Media
EAN (ISBN-13): 9781118556948
Verschijningsjaar: 2016
Uitgever: John Wiley & Sons
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2017-02-28T10:00:46+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-28T01:44:17+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781118556948
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-1-118-55694-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: tang, mahoney
Titel van het boek: social media marketing
Gegevens van de uitgever
Auteur: L. Meghan Mahoney; Tang Tang
Titel: Strategic Social Media - From Marketing to Social Change
Uitgeverij: Wiley-Blackwell; John Wiley & Sons
360 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2016-09-12
Taal: Engels
28,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)
EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Medien, Kommunikation; Medienwissenschaften: Werbung und Gesellschaft; Advertising; Business & Management; Communication & Media Studies; Communication Research Methods; Kommunikation u. Medienforschung; Kommunikationswissenschaft; Methoden der Kommunikationswissenschaft; Öffentlichkeitsarbeit; Öffentlichkeitsarbeit u. Werbung; Public Relations & Advertising; Werbung; Wirtschaft u. Management; Werbung; Öffentlichkeitsarbeit u. Werbung; Methoden der Kommunikationswissenschaft; BC; BB
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781118556849 Strategic Social Media (L. Meghan Mahoney; Tang Tang)
< naar Archief...