- 5 resultaten
laagste prijs: € 12,47, hoogste prijs: € 29,95, gemiddelde prijs: € 17,79
1
The Social Media MBA - 25-49.99
bestellen
bij ebooks.com
€ 29,95
bestellenGesponsorde link
25-49.99:

The Social Media MBA - nieuw boek

ISBN: 9781119967224

It's a fact that companies so far have only scratched the surface of what can be achieved with social media. Whatever continent, industry, company size, current degree of social media ado… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
The Social Media MBA - Christer Holloman
bestellen
bij hive.co.uk
£ 11,04
(ongeveer € 12,47)
bestellenGesponsorde link

Christer Holloman:

The Social Media MBA - nieuw boek

ISBN: 9781119967224

It's a fact that companies so far have only scratched the surface of what can be achieved with social media. Whatever continent, industry, company size, current degree of social media ad… Meer...

No. 9781119967224. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Social Media MBA - Christer Holloman
bestellen
bij lehmanns.de
€ 14,99
bestellenGesponsorde link
Christer Holloman:
Social Media MBA - eerste uitgave

2012

ISBN: 9781119967224

eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, It's a fact that companies so far have only scratched the surface of what can be achieved with social media. Whatever continent, industry, compa… Meer...

Verzendingskosten:Does not ship to your country., exclusief verzendingskosten
4
Social Media MBA - Christer Holloman
bestellen
bij textbooks.com
$ 18,00
(ongeveer € 16,54)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Christer Holloman:
Social Media MBA - gebruikt boek

ISBN: 9781119967224

A digital copy of "Social Media MBA" by Christer Holloman. Download is immediately available upon purchase! 9781119967224,1119967228,social,media,christer,holloman eBook, Vitalsource Tec… Meer...

Download INSTANTLY! Format: VitalSource. Type: . Copying: Allowed, .10Â.36 selections may be copied daily for 10Â.365 days. Printable: Allowed, .2Â.36 prints daily for 2Â.365 days. Expires: No Expiration. Read Aloud?: Allowed. Sharing: Not Allowed. Software: Online: No additional software required <br> Offline: VitalSource Bookshelf. Shipping to USA only! Textbooks. Verzendingskosten: EUR 0.00
5
The Social Media MBA - Christer Holloman
bestellen
bij lehmanns.de
€ 14,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Christer Holloman:
The Social Media MBA - eerste uitgave

2012, ISBN: 9781119967224

Your Competitive Edge in Social Media Strategy Development and Delivery, eBooks, eBook Download (PDF), 1. Auflage, [PU: John Wiley & Sons], John Wiley & Sons, 2012

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Social Media MBA


EAN (ISBN-13): 9781119967224
ISBN (ISBN-10): 1119967228
Verschijningsjaar: 2012
Uitgever: Wiley

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-09-27T18:17:03+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-25T16:10:55+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781119967224

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-119-96722-8, 978-1-119-96722-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: christer holloman, taylor
Titel van het boek: the social media, competitive strategy


Gegevens van de uitgever

Auteur: Christer Holloman
Titel: The Social Media MBA - Your Competitive Edge in Social Media Strategy Development and Delivery
Uitgeverij: Wiley; John Wiley & Sons
276 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2012-01-03
Taal: Engels
15,99 € (DE)
Not available (reason unspecified)

EA; E107; E-Book; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Werbung, Marketing; Marketing und Vertrieb; Business & Management; Marketing & Sales; Marketing u. Vertrieb; Neue Medien; Wirtschaft u. Management; Marketing u. Vertrieb; BB

Preface vii Part I Foundation 1 1 Quick Recap 3 2 Bridging the Social Media Gap 15 Part II Strategy Development 27 3 Inspiring and Facilitating Creativity 29 4 The Rise of Branded Content 39 5 Power of Integration 49 6 Intent is the New Demographic 63 7 Targeting the Easily Infl uenced Not the HighlyInfluential 75 Part III Strategy Delivery 89 8 Your Best Advocates 91 9 The Profit Manifesto 101 10 Social Media Business Engineering 117 11 Power Struggles of the Advocate Age 131 Part IV Case Studies 145 12 ARM 147 13 Aviva 153 14 Dell 157 15 Evans Cycles 163 16 GlaxoSmithKline 167 17 Kodak 173 18 Royal Philips Electronics 179 19 Sage 185 Part V The Future 191 20 The Ethnocentric Bias 193 21 Digital Dragons, Elephants and Tigers 205 22 Design Thinking and Social Media 221 23 God Technology 235 Conclusion 245 Biographies 247 Index 259

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781118844397 The Social Media MBA Guide to ROI ? How to measure and improve your return on investment (C Holloman)


< naar Archief...