- 5 resultaten
laagste prijs: € 8,00, hoogste prijs: € 49,95, gemiddelde prijs: € 30,13
1
Creativity and Advertising - Andrew McStay
bestellen
bij Perlego.com
€ 8,00 (Huur/maand)
verzending: € 0,001
bestellen (Huur/maand)Gesponsorde link
Andrew McStay:

Creativity and Advertising (Maandelijkse huur. Jaarlijks abonnement)

2014, ISBN: 9781135045302

Creativity and Advertising develops novel ways to theorise advertising and creativity. Arguing that combinatory accounts of advertising based on representation, textualism and reductionis… Meer...

Verzendingskosten: EUR 0.00
2
Creativity and Advertising: Affect, Events and Process Andrew McStay Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 49,95
bestellenGesponsorde link
Creativity and Advertising: Affect, Events and Process Andrew McStay Author - nieuw boek

2014, ISBN: 9781135045302

Creativity and Advertising develops novel ways to theorise advertising and creativity. Arguing that combinatory accounts of advertising based on representation, textualism and reductionis… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Creativity and Advertising : Affect, Events and Process - David P. Levine
bestellen
bij hive.co.uk
£ 23,39
(ongeveer € 27,92)
bestellenGesponsorde link
David P. Levine:
Creativity and Advertising : Affect, Events and Process - nieuw boek

2014

ISBN: 9781135045302

Creativity and Advertising develops novel ways to theorise advertising and creativity. Arguing that combinatory accounts of advertising based on representation, textualism and reductionis… Meer...

No. 9781135045302. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Creativity and Advertising : Affect, Events and Process - Andrew McStay
bestellen
bij hive.co.uk
£ 26,24
(ongeveer € 30,79)
bestellenGesponsorde link
Andrew McStay:
Creativity and Advertising : Affect, Events and Process - nieuw boek

2014, ISBN: 9781135045302

Creativity and Advertising develops novel ways to theorise advertising and creativity. Arguing that combinatory accounts of advertising based on representation, textualism and reductionis… Meer...

No. 9781135045302. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
Creativity and Advertising : Affect, Events and Process - Andrew McStay
bestellen
bij hive.co.uk
£ 29,96
(ongeveer € 33,99)
bestellenGesponsorde link
Andrew McStay:
Creativity and Advertising : Affect, Events and Process - nieuw boek

2014, ISBN: 9781135045302

Creativity and Advertising develops novel ways to theorise advertising and creativity. Arguing that combinatory accounts of advertising based on representation, textualism and reductionis… Meer...

No. 9781135045302. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Creativity and Advertising: Affect, Events and Process Andrew McStay Author


EAN (ISBN-13): 9781135045302
Verschijningsjaar: 6
Uitgever: Taylor & Francis Digital >16

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-10-26T05:01:37+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-25T14:10:41+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781135045302

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-1-135-04530-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: advertising


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780415519540 Creativity and Advertising: Affect, Events and Process Andrew McStay Author (Andrew McStay)


< naar Archief...