- 5 resultaten
laagste prijs: € 4,43, hoogste prijs: € 21,95, gemiddelde prijs: € 14,78
1
The Power of Movies - Colin McGinn
bestellen
bij ZVAB.com
€ 21,93
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Colin McGinn:

The Power of Movies - pocketboek

2007, ISBN: 1400077206

[EAN: 9781400077205], Neubuch, [SC: 0.0], [PU: Knopf Doubleday Publishing Group], POP ARTS CULTURE PERFORMING FILM & VIDEO HISTORY CRITICISM PHILOSOPHY METAPHYSICS SOCIAL SCIENCE MEDIA ST… Meer...

NEW BOOK. Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) moluna, Greven, Germany [73551232] [Rating: 4 (von 5)]
2
The Power of Movies - Colin McGinn
bestellen
bij booklooker.de
€ 21,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Colin McGinn:

The Power of Movies - pocketboek

2007, ISBN: 9781400077205

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Knopf Doubleday Publishing Group], Colin McGinn is a professor of philosophy at Rutgers University. He is the author of sixteen previous books, includi… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 4,84
(ongeveer € 4,43)
verzending: € 15,831
bestellenGesponsorde link
McGinn, Colin:
The Power of Movies: How Screen and Mind Interact - gebruikt boek

ISBN: 9781400077205

Vintage. Used - Good. Good condition. A copy that has been read but remains intact. May contain markings such as bookplates, stamps, limited notes and highlighting, or a few light stain… Meer...

Verzendingskosten: EUR 15.83 Wonder Book
4
The Power of Movies - Colin McGinn
bestellen
bij lehmanns.de
€ 20,55
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Colin McGinn:
The Power of Movies - pocketboek

2007, ISBN: 9781400077205

How Screen and Mind Interact, Buch, Softcover, [PU: Random House USA Inc], Random House USA Inc, 2007

Verzendingskosten:Versand in 10-20 Tagen. (EUR 9.95)
5
The Power of Movies: How Screen and Mind Interact
bestellen
bij Kidsbooks.com
$ 5,49
(ongeveer € 5,03)
bestellenGesponsorde link
The Power of Movies: How Screen and Mind Interact - nieuw boek

ISBN: 9781400077205

Great quality bargain books! Media > Books, [PU: Random House]

Verzendingskosten:Plus frais d'envoi., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
The Power of Movies

Providing a fascinating philosophical consideration of the allure of movies, McGinn examines how viewers connect on emotional and intellectual levels with the movies.

Gedetalleerde informatie over het boek. - The Power of Movies


EAN (ISBN-13): 9781400077205
ISBN (ISBN-10): 1400077206
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Random House USA Inc
224 Bladzijden
Gewicht: 0,231 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-28T12:37:41+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-14T22:19:57+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781400077205

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4000-7720-6, 978-1-4000-7720-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: colin mcginn, philo, steven pinker
Titel van het boek: movies and the mind, power movies screen mind interact, looking movies, the third mind, why the movies alone, had mind


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781516597024 The Power of Movies: An Introduction to Film (Robert Campolo)


< naar Archief...