- 5 resultaten
laagste prijs: € 148,08, hoogste prijs: € 213,76, gemiddelde prijs: € 167,81
1
Designing Personalized User Experiences in eCommerce
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 212,90
(ongeveer € 213,76)
verzending: € 18,071
bestellenGesponsorde link

Designing Personalized User Experiences in eCommerce - nieuw boek

ISBN: 9781402021480

How do you design personalized user experiences that delight and provide value to the customers of an eCommerce site? Personalization does not guarantee high quality user experience: a pe… Meer...

Nr. A1037611328. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Sofort per Download lieferbar, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.07)
2
Designing Personalized User Experiences in eCommerce - Clare-Marie Karat
bestellen
bij hive.co.uk
£ 127,08
(ongeveer € 148,08)
bestellenGesponsorde link

Clare-Marie Karat:

Designing Personalized User Experiences in eCommerce - nieuw boek

ISBN: 9781402021480

How do you design personalized user experiences that delight and provide value to the customers of an eCommerce site? Personalization does not guarantee high quality user experience: a pe… Meer...

No. 9781402021480. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Designing Personalized User Experiences in eCommerce - Tom Cox
bestellen
bij hive.co.uk
£ 130,05
(ongeveer € 148,64)
bestellenGesponsorde link
Tom Cox:
Designing Personalized User Experiences in eCommerce - nieuw boek

ISBN: 9781402021480

; EPUB; Business,Finance and Law > Industry & industrial studies > Media, information & communication indust, Little, Brown Book Group

No. 9781402021480. Verzendingskosten:Instock, Despatched same working day before 3pm, zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Designing Personalized User Experiences in eCommerce - Jan O. Blom; Clare-Marie Karat; John Karat
bestellen
bij lehmanns.de
€ 159,85
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jan O. Blom; Clare-Marie Karat; John Karat:
Designing Personalized User Experiences in eCommerce - nieuw boek

2006, ISBN: 9781402021480

eBooks, eBook Download (PDF), [PU: Springer Netherlands], Springer Netherlands, 2006

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 0.00)
5
Designing Personalized User Experiences in eCommerce - Jan O. Blom;  Clare-Marie Karat;  John Karat
bestellen
bij lehmanns.de
€ 168,72
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Jan O. Blom; Clare-Marie Karat; John Karat:
Designing Personalized User Experiences in eCommerce - nieuw boek

2006, ISBN: 9781402021480

eBook Download (PDF), eBooks, [PU: Springer Netherlands]

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Designing Personalized User Experiences in eCommerce


EAN (ISBN-13): 9781402021480
ISBN (ISBN-10): 1402021488
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2006
Uitgever: Springer Netherlands

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2014-05-25T08:40:36+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-09T20:50:36+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781402021480

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4020-2148-8, 978-1-4020-2148-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: john clare, karat, tom brown, tom cox
Titel van het boek: user experience design


Gegevens van de uitgever

Auteur: Clare-Marie Karat; Jan O. Blom; John Karat
Titel: Human-Computer Interaction Series; Designing Personalized User Experiences in eCommerce
Uitgeverij: Springer; Springer Netherland
348 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2006-04-11
Dordrecht; NL
Taal: Engels
149,79 € (DE)
154,00 € (AT)
177,00 CHF (CH)
Available
XII, 348 p. 158 illus.

EA; E107; eBook; Nonbooks, PBS / Informatik, EDV/Betriebssysteme, Benutzeroberflächen; Mensch-Computer-Interaktion; Verstehen; architecture; computer; eCommerce; human-computer interaction (HCI); privacy; programming; user experience (UX); user interface; C; User Interfaces and Human Computer Interaction; Processor Architectures; Special Purpose and Application-Based Systems; Computer Science; Rechnerarchitektur und Logik-Entwurf; Wissensbasierte Systeme, Expertensysteme; BC

and Overview.- and Overview.- Theoretical, Conceptual, and Architectural Frameworks of Personalization.- Personalizing Interaction.- Towards Psychological Customization of Information for Individuals and Social Groups.- Personalisation and Trust: A Reciprocal Relationship?.- I Didn’t buy It for Myself.- An Information Architecture Perspective on Personalization.- E-Commerce Personalization and Real-Time Site Monitoring.- Research on The Design and Evaluation of Personalized User Experiences in Different Domains.- Personalized Electronic Banking Services.- Personalized Ubiquitous Commerce: An Application Perspective.- Self-Service, Personalization and Electronic Governmen.- Creating an E-Commerce Environment Where Consumers Are Willing to Share Personal Information.- Buyer Behavior in Personalized Shopping Environments.- Approaches To Personalization Through Recommender Systems.- Supporting Travel Decision Making Through Personalized Recommendation.- Improving Collaborative Recommender Systems by Means of User Profiles.- Personalized Presentation of Policies and Processes.- Recommending as Personalized Teaching.- Lessons Learned and Future Research Questions.- Impacts of User Privacy Preferences on Personalized Systems.- Challenges for User-Centric Personalization Research.
Identifies possibilities and alerts the reader to issues that can be addressed in the beginning of a project by taking a 'big picture' view of designing personalized user interfaces

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9789048165995 Designing Personalized User Experiences in eCommerce (Karat, Clare-Marie|Blom, Jan O.|Karat, John)


< naar Archief...