- 5 resultaten
laagste prijs: € 2,82, hoogste prijs: € 88,65, gemiddelde prijs: € 27,09
1
bestellen
bij ZVAB.com
€ 4,60
verzending: € 3,491
bestellenGesponsorde link
Miles Hewstone,Wolfgang Stroebe,Klaus Jonas:

Introduction to Social Psychology: A European Perspective (BPS Textbooks in Psychology) - pocketboek

2007, ISBN: 1405124008

[EAN: 9781405124003], Gebraucht, sehr guter Zustand, [SC: 3.49], [PU: Blackwell Publishing 19/12/2007], This book is in very good condition and will be shipped within 24 hours of ordering… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.49 AwesomeBooks, Wallingford, United Kingdom [51737811] [Rating: 5 (von 5)]
2
Introduction to Social Psychology - A European Perspective - Hewstone, Miles; Stroebe, Wolfgang; Jonas, Klaus
bestellen
bij booklooker.de
€ 18,00
verzending: € 4,801
bestellenGesponsorde link

Hewstone, Miles; Stroebe, Wolfgang; Jonas, Klaus:

Introduction to Social Psychology - A European Perspective - pocketboek

2008, ISBN: 9781405124003

[ED: Paperback], [PU: John Wiley & Sons], leichte Gebrauchsspuren (siehe Bilder) vom Tragen in der Tasche keine Markierungen im Text oder Ähnliches!, DE, [SC: 4.80], leichte Gebrauchsspur… Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 4.80) k.hass
3
bestellen
bij alibris.co.uk
€ 2,82
bestellenGesponsorde link
Hewstone, Miles, Dr. (Editor), and Stroebe, Wolfgang (Editor), and Jonas, Klaus (Editor):
Introduction to Social Psychology: a European Perspective (Bps Textbooks in Psychology) - pocketboek

2001

ISBN: 9781405124003

Paperback, Dispatched, from the UK, within 48 hours of ordering. This book is in good condition but will show signs of previous ownership. Please expect some creasing to the spine and/or … Meer...

Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten Gloucester, GLOS, Reuseabook
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 96,41
(ongeveer € 88,65)
verzending: € 17,251
bestellenGesponsorde link
Hewstone, Miles [Editor]; Stroebe, Wolfgang [Editor]; Jonas, Klaus [Editor];:
Introduction to Social Psychology: A European Perspective - pocketboek

2007, ISBN: 9781405124003

BPS Blackwell, 2007-12-25. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!, BPS Blackwell, 2007-12-25, 6

Verzendingskosten: EUR 17.25 GridFreed LLC
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 23,26
(ongeveer € 21,39)
verzending: € 19,311
bestellenGesponsorde link
Editor-Miles Hewstone; Editor-Wolfgang Stroebe; Editor-Klaus Jonas:
Introduction to Social Psychology: A European Perspective (BPS Textbooks in Psychology) - pocketboek

2007, ISBN: 9781405124003

Wiley-Blackwell, 2007-12-25. Paperback. Good., Wiley-Blackwell, 2007-12-25, 2.5

Verzendingskosten: EUR 19.31 Ergodebooks

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Introduction to Social Psychology: A European Perspective (BPS Textbooks in Psychology)

This brand new edition of the classic introduction to social psychology - the first to be written from a European perspective - has been given a new lease of life. While maintaining its European heritage and comprehensive coverage of the area, the book has been revamped across the board. * Changes to the fourth edition include improved accessibility to students thanks to improved illustrations, more use of colour, and a wider, more approachable format. * Fully integrated, cohesive and uniform chapters, ensured by a rigorous editorial process. * More consistency and conciseness in writing style, structure and coverage. * A host of useful, state-of-the-art pedagogical features that catch the imagination. * A full range of instructor support via the book's accompanying website. * New chapters brought in to reflect changes in the discipline, including first-time coverage of qualitative research. * An even fuller European treatment of the topic, with contributions from social psychologists from across the continent. Combining its traditional academic rigour with a contemporary level of cohesion, accessibility, pedagogy and instructor support, the fourth edition of Introduction to Social Psychology provides the definitive European treatment of social psychology.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Introduction to Social Psychology: A European Perspective (BPS Textbooks in Psychology)


EAN (ISBN-13): 9781405124003
ISBN (ISBN-10): 1405124008
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Blackwell Publishing
Gewicht: 1,349 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-06-01T09:13:38+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-19T19:01:38+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781405124003

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4051-2400-8, 978-1-4051-2400-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: hewstone miles edt stroebe wolfgang edt jonas klaus edt, klau
Titel van het boek: perspective, introduction social psychology, self social psychology, the european, think social psychology, sozialpsychologie


Gegevens van de uitgever

Auteur: Miles Hewstone; Wolfgang Stroebe; Klaus Jonas
Titel: BPS Textbooks in Psychology; Introduction to Social Psychology - A European Perspective
Uitgeverij: John Wiley & Sons
Verschijningsjaar: 2007-12-19
Gewicht: 0,666 kg
Taal: Engels
51,90 € (DE)
Not available (reason unspecified)

BC; PB; Hardcover, Softcover / Psychologie; Psychologie; Sozialpsychologie; Psychologie

1. Introduction: The editors. 2. Methods: Tony Manstead (University of Cardiff). 3. Social Perception and Attribution: Brian Parkinson (University of Oxford). 4. Social Cognition: Louise Pendry (University of Exeter). 5. Self and Identity: Bernd Simon and Roman Troetschel (Kiel University, Germany). 6. Attitudes and Behaviour: Geoff Haddock and Greg Maio (University of Cardiff). 7. Persuasion and Attitude Change: Wolfgang Stroebe (University of Utrecht). 8. Social Influence: Eddy Van Avermaet (University of Leuven) and Miles Hewstone (Oxford). 9. People in Groups: Daan Van Knippenberg (University of Rotterdam and Bernard Nijstad, Amsterdam). 10. Group Performance and Leadership: Stefan Schulz-Hardt (Dresden) and Felix Brodbeck (Aston). 11. Intergroup Behaviour: Amelie Mummendey and Thomas Kessler (Universitaet Jena). 12. Aggression: Barbara Krahé (University of Potsdam). 13. Affiliation, Attraction and Close Relationships:Bram Buunk and Pieternel Dijkstra (Groningen). 14. Prosocial Behaviour: Hans-Werner Bierhoff (Universiteit Bochum). 15. Applied Social Psychology: Klaus Jonas and Carmen Lebherz (Universitat Zurich)

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780134966960 Introduction to Social Psychology (Smith, H. W.)


< naar Archief...