ISBN: 9781412928304
Edited by a scholar at the forefront of the field, this collection of articles represents the state of the art in international marketing research, with particular emphasis on the concept… Meer...
Thalia.de No. 14072422. Verzendingskosten:, Lieferbar in 1 - 2 Wochen, DE. (EUR 0.00) Details... |
2007, ISBN: 9781412928304
gebonden uitgave
SAGE Publications Ltd, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 2392 Seiten, Publiziert: 2007-01-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 9.75 kg, Internationales Managemen… Meer...
Amazon.de (Intern... |
2007, ISBN: 9781412928304
gebonden uitgave
SAGE Publications Ltd, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 2392 Seiten, Publiziert: 2007-01-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 9.75 kg, Internationales Managemen… Meer...
Amazon.de (Intern... BetterWorldBooksDe Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) Details... |
ISBN: 9781412928304
International Marketing Hardcover New Books, SAGE Publications Ltd
ecampus.com new in stock. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten Details... |
2007, ISBN: 9781412928304
Hardcover, Buch, [PU: SAGE Publications Inc]
lehmanns.de Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00) Details... |
ISBN: 9781412928304
Edited by a scholar at the forefront of the field, this collection of articles represents the state of the art in international marketing research, with particular emphasis on the concept… Meer...
2007, ISBN: 9781412928304
gebonden uitgave
SAGE Publications Ltd, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 2392 Seiten, Publiziert: 2007-01-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 9.75 kg, Internationales Managemen… Meer...
2007
ISBN: 9781412928304
gebonden uitgave
SAGE Publications Ltd, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 2392 Seiten, Publiziert: 2007-01-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 9.75 kg, Internationales Managemen… Meer...
ISBN: 9781412928304
International Marketing Hardcover New Books, SAGE Publications Ltd
2007, ISBN: 9781412928304
Hardcover, Buch, [PU: SAGE Publications Inc]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
Gedetalleerde informatie over het boek. - Kotabe, M: International Marketing (SAGE Library in Marketing)
EAN (ISBN-13): 9781412928304
ISBN (ISBN-10): 1412928303
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Kotabe, Masaaki, SAGE Publications Ltd
2392 Bladzijden
Taal: eng/Englisch
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-12T14:38:20+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-03-25T12:49:20+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781412928304
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4129-2830-3, 978-1-4129-2830-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: international marketing six volume set
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9781118830635 International Marketing, International Student Version (Masaaki Kotabe)
< naar Archief...