- 5 resultaten
laagste prijs: € 10,98, hoogste prijs: € 1.608,91, gemiddelde prijs: € 1.135,18
1
International Marketing - Masaaki Kotabe
bestellen
bij Thalia.de
€ 1.308,99
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Masaaki Kotabe:

International Marketing - nieuw boek

ISBN: 9781412928304

Edited by a scholar at the forefront of the field, this collection of articles represents the state of the art in international marketing research, with particular emphasis on the concept… Meer...

No. 14072422. Verzendingskosten:, Lieferbar in 1 - 2 Wochen, DE. (EUR 0.00)
2
Kotabe, M: International Marketing (SAGE Library in Marketing)
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 1.608,91
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kotabe, M: International Marketing (SAGE Library in Marketing) - eerste uitgave

2007, ISBN: 9781412928304

gebonden uitgave

SAGE Publications Ltd, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 2392 Seiten, Publiziert: 2007-01-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 9.75 kg, Internationales Managemen… Meer...

Verzendingskosten:Gewöhnlich versandfertig in 4 bis 6 Wochen. (EUR 0.00) Amazon US
3
Kotabe, M: International Marketing (SAGE Library in Marketing)
bestellen
bij Amazon.de (Intern. Bücher)
€ 10,98
verzending: € 3,001
bestellenGesponsorde link
Kotabe, M: International Marketing (SAGE Library in Marketing) - eerste uitgave

2007

ISBN: 9781412928304

gebonden uitgave

SAGE Publications Ltd, Gebundene Ausgabe, Auflage: 1, 2392 Seiten, Publiziert: 2007-01-20T00:00:01Z, Produktgruppe: Buch, Hersteller-Nr.: Illustrations, 9.75 kg, Internationales Managemen… Meer...

Verzendingskosten:Auf Lager. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 3.00) BetterWorldBooksDe
4
bestellen
bij ecampus.com
€ 1.577,08
bestellenGesponsorde link
Masaaki Kotabe:
International Marketing - nieuw boek

ISBN: 9781412928304

International Marketing Hardcover New Books, SAGE Publications Ltd

new in stock. Verzendingskosten:plus shipping costs., exclusief verzendingskosten
5
International Marketing - Masaaki Kotabe
bestellen
bij lehmanns.de
€ 1.169,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Masaaki Kotabe:
International Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

2007, ISBN: 9781412928304

Hardcover, Buch, [PU: SAGE Publications Inc]

  - Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Kotabe, M: International Marketing (SAGE Library in Marketing)

Edited by a scholar at the forefront of the field, this collection of articles represents the state of the art in international marketing research, with particular emphasis on the conceptual framework and theory development in the field. The last two decades have seen significant changes for international marketing, with global political and economic liberalization trends creating tremendous business opportunities and challenges. Reviewing the core micro- and macro- topics to emerge during this key period, leading edge papers examine organizational and personal consumer behaviour, the implications for success of various entry modes, marketing strategy, global strategy and strategic alliances. Volume One: looks at consumer behaviour, organizational buying issues, country of origin, global marketing research and methodological issues. Volume Two: looks at internationalization of firms, specific modes of entry, exporting, licensing. Volume Three: looks at franchising, joint ventures, exit strategies, internet in global marketplace, marketing strategies for emerging markets. Volume Four: looks at competitive strategy, conceptual development, sources of competitive advantage and performance implications, regionalization of global strategy, strategic alliances, learning and trust, recipes for alliance success. Volume Five: looks at global sourcing, global sourcing in a service context, market segmentation and positioning, global standardization vs. local responsiveness, marketing mix. Volume Six: looks at global product strategy, product development, global new product diffusion, global branding, global advertising, global pricing, global distribution.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Kotabe, M: International Marketing (SAGE Library in Marketing)


EAN (ISBN-13): 9781412928304
ISBN (ISBN-10): 1412928303
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Kotabe, Masaaki, SAGE Publications Ltd
2392 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-10-12T14:38:20+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-03-25T12:49:20+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781412928304

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4129-2830-3, 978-1-4129-2830-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: international marketing six volume set


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781118830635 International Marketing, International Student Version (Masaaki Kotabe)


< naar Archief...