- 5 resultaten
laagste prijs: € 43,48, hoogste prijs: € 85,00, gemiddelde prijs: € 71,04
1
Cases in Marketing Management Kenneth E. Clow Author
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 85,00
bestellenGesponsorde link

Cases in Marketing Management Kenneth E. Clow Author - nieuw boek

2009, ISBN: 9781412996037

This comprehensive collection of 38 cases selected from Ivey Publishing helps students understand the complex issues that marketing professionals deal with on a regular basis. The cases w… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Cases in Marketing Management
bestellen
bij wordery.com
£ 65,00
(ongeveer € 73,09)
bestellenGesponsorde link
Cases in Marketing Management - nieuw boek

2009, ISBN: 9781412996037

This comprehensive collection of 38 cases selected from Ivey Publishing helps students understand the complex issues that marketing professionals deal with on a regular basis. The cases w… Meer...

Nr. 9781412996037. Verzendingskosten:, , zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Cases In Marketing Management
bestellen
bij Indigo.ca
C$ 102,95
(ongeveer € 70,04)
bestellenGesponsorde link
Cases In Marketing Management - nieuw boek

ISBN: 9781412996037

This comprehensive collection of 38 cases selected from Ivey Publishing helps students understand the complex issues that marketing professionals deal with on a regular basis. The cases w… Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
4
Cases in Marketing Management - Clow, Kenneth E. / Baack, Donald E. (Edward)
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 43,48
bestellenGesponsorde link
Clow, Kenneth E. / Baack, Donald E. (Edward):
Cases in Marketing Management - gebruikt boek

2010, ISBN: 9781412996037

Cases in Marketing Management is a unique collection of 40 cases from Ivey Publishing. This casebook helps students gain a better understanding of marketing management by providing them w… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 83,60
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Kenneth E. Clow; Donald E. Baack:
Cases in Marketing Management - pocketboek

2011, ISBN: 9781412996037

Buch, Softcover, [PU: SAGE Publications Inc], SAGE Publications Inc, 2011

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Cases in Marketing Management

The SAGE Text and Cases Series, featuring IVEY Cases is a co-publishing partnership between SAGE Publications and the Richard Ivey School of Business at The University of Western Ontario. Due to their popularity in more than 60 countries, approximately 200 new cases are added to the Ivey School of Business library each year. Each of the casebooks comes equipped with instructor's resources on CD-ROM. These affordable collections will not only help students connect to real-world situations, but will benefit corporations seeking continued education in the field as well. Cases in Marketing Management is a unique collection of 40 cases from Ivey Publishing. This casebook helps students gain a better understanding of marketing management by providing them with a look at the complex issues that marketing managers and professionals deal with on a regular basis. Key Features Presents real-world cases related to marketing management: Cases illustrate the complex nature of marketing management in organizations from around the world. Provides current cases: The majority of the included cases are from 2009 and 2010, and all of the cases were published or updated after 2007, providing students with an up-to-date look at the companies and issues presented. Generates classroom discussion: Cases let students grapple with actual decisions that real-world managers have faced. Offers much more than a packet of cases: The editors provide summaries of concepts, helpful discussion questions, and readings for each chapter.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Cases in Marketing Management


EAN (ISBN-13): 9781412996037
ISBN (ISBN-10): 1412996031
pocket book
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: SAGE Publications Inc
523 Bladzijden
Gewicht: 0,845 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-07-03T19:21:17+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-01-20T13:29:28+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781412996037

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4129-9603-1, 978-1-4129-9603-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: kenn, ruth kraft
Titel van het boek: cases marketing management, marketin


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2901412996036 Cases in Marketing Management (Kenneth E. Clow)


< naar Archief...