- 5 resultaten
laagste prijs: € 115,33, hoogste prijs: € 169,99, gemiddelde prijs: € 141,73
1
Artificial Intelligence for Computer Games Pedro Antonio González-Calero Editor
bestellen
bij BarnesandNoble.com
€ 169,99
bestellenGesponsorde link

Artificial Intelligence for Computer Games Pedro Antonio González-Calero Editor - nieuw boek

ISBN: 9781441981875

The book presents some of the most relevant results from academia in the area of Artificial Intelligence for games. It emphasizes well theoretically supported work supported by developed … Meer...

new in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
2
Artificial Intelligence for Computer Games, Gebunden
bestellen
bij Weltbild.de
€ 160,49
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Artificial Intelligence for Computer Games, Gebunden - nieuw boek

2011, ISBN: 144198187X

The book presents some of the most relevant results from academia in the area of Artificial Intelligence for games. It emphasizes well theoretically supported work supported by developed … Meer...

Nr. 27596243. Verzendingskosten:, 2-5 Werktage, DE. (EUR 0.00)
3
Artificial Intelligence for Computer Games | Pedro Antonio González-Calero (u. a.) | Buch | xii | Englisch | 2011 | Springer US | EAN 9781441981875 - González-Calero, Pedro Antonio
bestellen
bij booklooker.de
€ 138,60
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
González-Calero, Pedro Antonio:
Artificial Intelligence for Computer Games | Pedro Antonio González-Calero (u. a.) | Buch | xii | Englisch | 2011 | Springer US | EAN 9781441981875 - gebonden uitgave, pocketboek

2011

ISBN: 9781441981875

[ED: Gebunden], [PU: Springer US], Techniques used for Artificial Intelligence (AI) in commercial video games are still far from state-of-the art in Academia, but with graphics in video g… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) preigu
4
bestellen
bij buchfreund.de
€ 115,33
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gonzalez-Calero, Pedro Antonio und Marco Antonio Gómez-Martin:
Artificial Intelligence for Computer Games 2011 - gebruikt boek

2011, ISBN: 9781441981875

2011 Neubindung, Buchschnitt leicht verkürzt, Buchrücken leicht angestoßen 10012243/12 Versandkostenfreie Lieferung Game console processors,Interactive environments,Virtual data mining,Vi… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) Buchpark GmbH, 14959 Trebbin
5
Artificial Intelligence for Computer Games - Gonzalez-Calero, Pedro Antonio und Marco Antonio Gómez-Martin
bestellen
bij booklooker.de
€ 124,22
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Gonzalez-Calero, Pedro Antonio und Marco Antonio Gómez-Martin:
Artificial Intelligence for Computer Games - gebruikt boek

2011, ISBN: 9781441981875

[PU: Springer US], Neubindung, Buchschnitt leicht verkürzt, Buchrücken leicht angestoßen 10012243/12, DE, [SC: 0.00], gebraucht; sehr gut, gewerbliches Angebot, 2011, Banküberweisung, Kre… Meer...

Verzendingskosten:Free shipping. (EUR 0.00) Buchpark GmbH

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Artificial Intelligence for Computer Games Pedro Antonio González-Calero Editor

The book presents some of the most relevant results from academia in the area of Artificial Intelligence for games. It emphasizes well theoretically supported work supported by developed prototypes, which should lead into integration of academic AI techniques into current electronic entertainment games. The book elaborates on the main results produced in Academia within the last 10 years regarding all aspects of Artificial Intelligence for games, including pathfinding, decision making, and learning. A general theme of the book is the coverage of techniques for facilitating the construction of flexible not prescripted AI for agents in games. Regarding pathfinding, the book includes new techniques for implementing real-time search methods that improve the results obtained through AI, as well as techniques for learning pathfinding behavior by observing actual players. Regarding decision making, the book describes new techniques for authoring tools that facilitate the construction by game designers (typically nonprogrammers) of behavior controlling software, by reusing patterns or actual cases of past behavior. Additionally, the book will cover a number of approaches proposed for extending the essentially pre-scripted nature of current commercial videogames AI into a more interactive form of narrative, where the story emerges from the interaction with the player. Some of those approaches rely on a layered architecture for the character AI, including beliefs, intentions and emotions, taking ideas from research on agent systems. The book also includes chapters on techniques for automatically or semiautomatically learning complex behavior from recorded traces of human or automatic players using different combinations of reinforcement learning, case-based reasoning, neural networks and genetic algorithms.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Artificial Intelligence for Computer Games Pedro Antonio González-Calero Editor


EAN (ISBN-13): 9781441981875
ISBN (ISBN-10): 144198187X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: Springer New York Core >2 >T
200 Bladzijden
Gewicht: 0,471 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2008-07-21T20:02:01+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-02-19T01:15:22+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781441981875

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-4419-8187-X, 978-1-4419-8187-5
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: pedro martin, martin marco, pedro gonzalez calero, cale, antonio marti, gonzález, marc antonio, gomez
Titel van het boek: artificial intelligence for games, computer art, game, new games, pedro gonzalez, pedro gonzález


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780367446567 Artificial Intelligence For Computer Games by John David Funge Paperback | Indigo Chapters (John David Funge)


< naar Archief...