- 5 resultaten
laagste prijs: € 12,72, hoogste prijs: € 15,90, gemiddelde prijs: € 14,31
1
Challenging the big brands. How new brands win market share with innovative design. - Evans, Judith and Cheryl Dangel Cullen
bestellen
bij booklooker.de
€ 15,90
verzending: € 5,001
bestellenGesponsorde link
Evans, Judith and Cheryl Dangel Cullen:

Challenging the big brands. How new brands win market share with innovative design. - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 9781564969057

[PU: Gloucester Mass. : Rockport], 176 S. Mit zahlr. auch farb. Abb. - Gebundene Ausgabe mit Schutzumschlag. Ein gutes und sauberes Exemplar. - ENGLISCH - Challenging the Big Brands: ¦ … Meer...

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 5.00) Fundus-Online GbR Borkert/ Schwarz/ Zerfaß
2
Challenging the big brands. How new brands win market share with innovative design. - Evans, Judith and Cheryl Dangel Cullen
bestellen
bij ZVAB.com
€ 12,72
verzending: € 4,001
bestellenGesponsorde link

Evans, Judith and Cheryl Dangel Cullen:

Challenging the big brands. How new brands win market share with innovative design. - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 1564969053

[EAN: 9781564969057], Gebraucht, guter Zustand, [SC: 4.0], [PU: Gloucester Mass. : Rockport], Jacket, 176 S. Ein gutes und sauberes Exemplar. - ENGLISCH - Challenging the Big Brands: ¦ Is… Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.00 Fundus-Online GbR Borkert Schwarz Zerfaß, Berlin, Germany [8335842] [Rating: 5 (von 5)]
3
Challenging the big brands. How new brands win market share with innovative design. - Evans, Judith and Cheryl Dangel Cullen
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 12,72
verzending: € 4,501
bestellenGesponsorde link
Evans, Judith and Cheryl Dangel Cullen:
Challenging the big brands. How new brands win market share with innovative design. - gebonden uitgave, pocketboek

2003

ISBN: 1564969053

[EAN: 9781564969057], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Gloucester Mass. : Rockport], Jacket, 176 S. Ein gutes und sauberes Exemplar. - ENGLISCH - Challenging the Big Brands: ¦ Is the first … Meer...

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 4.50 Fundus-Online GbR Borkert Schwarz Zerfaß, Berlin, Germany [8335842] [Rating: 5 (von 5)]
4
Challenging the big brands. How new brands win market share with innovative design. - Evans, Judith and Cheryl Dangel Cullen
bestellen
bij buchfreund.de
€ 15,90
verzending: € 5,501
bestellenGesponsorde link
Evans, Judith and Cheryl Dangel Cullen:
Challenging the big brands. How new brands win market share with innovative design. - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 9781564969057

176 S. Mit zahlr. auch farb. Abb. - Gebundene Ausgabe mit Schutzumschlag. Ein gutes und sauberes Exemplar. - ENGLISCH - Challenging the Big Brands: ¦ Is the first book to address the crit… Meer...

Verzendingskosten:Versandkosten innerhalb der BRD. (EUR 5.50) Fundus-Online GbR Borkert, Schwarz, Zerfaß, 10785 Berlin
5
Challenging the big brands. How new brands win market share with innovative design. - Evans, Judith and Cheryl Dangel Cullen
bestellen
bij antiquariat.de
€ 14,30
verzending: € 4,001
bestellenGesponsorde link
Evans, Judith and Cheryl Dangel Cullen:
Challenging the big brands. How new brands win market share with innovative design. - gebonden uitgave, pocketboek

2003, ISBN: 9781564969057

Gloucester Mass, Rockport, 176 S. Mit zahlr. auch farb. Abb. - Gebundene Ausgabe mit Schutzumschlag. Ein gutes und sauberes Exemplar. - ENGLISCH - Challenging the Big Brands: ? Is the f… Meer...

Verzendingskosten: EUR 4.00 Fundus-Online GbR

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Challenging the Big Brands: How New Brands Win Market Share With Innovative Design (Graphic Design)


EAN (ISBN-13): 9781564969057
ISBN (ISBN-10): 1564969053
Gebonden uitgave
pocket book
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: Rockport Publishers Inc.

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-26T15:34:23+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-03-06T10:44:29+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781564969057

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-56496-905-3, 978-1-56496-905-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: cullen, dangel, evans
Titel van het boek: new graphic design, the big, brand design, share, brand news, design catalogue, brands, how win


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781592530939 Challenging the Big Brands: How New Brands Win Market Share with Innovative Design (Judith Evans)


< naar Archief...