- 5 resultaten
laagste prijs: € 13,67, hoogste prijs: € 35,99, gemiddelde prijs: € 19,21
1
bestellen
bij BarnesandNoble.com
(ongeveer € 13,99)
bestellenGesponsorde link
Brigitte Borja De Mozota:

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation - nieuw boek

ISBN: 9781581159370

Written by a leading authority in the fields of marketing and design, here is first book ever to bring together the theory and practice of design management. In eleven comprehensive chapt… Meer...

Free Shipping on eligible orders over $25 Verzendingskosten:exclusief verzendingskosten
2
Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation - Borja de Mozota, Brigitte
bestellen
bij amazon.com
$ 17,99
(ongeveer € 16,53)
verzending: € 15,571
bestellenGesponsorde link

Borja de Mozota, Brigitte:

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation - eerste uitgave

2003, ISBN: 9781581159370

Allworth, Kindle Edition, Auflage: 1, 288 Seiten, Publiziert: 2003-08-01T00:00:00.000Z, Produktgruppe: Digital Ebook Purchas, Verkaufsrang: 1708257, Design History & Criticism, Decorative… Meer...

Verzendingskosten:Available for download now. Die angegebenen Versandkosten können von den tatsächlichen Kosten abweichen. (EUR 15.57) Simon & Schuster Digital Sales Inc.
3
bestellen
bij eBook.de
(ongeveer € 35,99)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Mozota, Brigitte Borja De:
Design Management - nieuw boek

ISBN: 9781581159370

Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation, Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation, [KW: EPUB ,INDUSTRIAL , COMMERCIAL ART DESIGN ,MANAGEMENT MANAGEMEN… Meer...

Sofort lieferbar (Download), E-Book zum Download Verzendingskosten: EUR 0.00
4
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 14,49
(ongeveer € 13,67)
bestellenGesponsorde link
Brigitte Borja De Mozota:
Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation - nieuw boek

ISBN: 9781581159370

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation Design-Management~~Brigitte-Borja-De-Mozota Business>Marketing Strategies>Marketing Strategies NOOK Book (eBo… Meer...

  - new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten, exclusief verzendingskosten
5
Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation - Brigitte Borja de Mozota
bestellen
bij BarnesandNoble.com
$ 17,99
(ongeveer € 15,89)
bestellenGesponsorde link
Brigitte Borja de Mozota:
Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation - nieuw boek

ISBN: 9781581159370

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation Design-Management~~Brigitte-Borja-De-Mozota Business>Marketing Strategies>Marketing Strategies NOOK Book (eBo… Meer...

new Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation


EAN (ISBN-13): 9781581159370
Verschijningsjaar: 2003
Uitgever: Allworth

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-11T13:57:05+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-26T19:30:48+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781581159370

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-1-58115-937-0
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Titel van het boek: corporate design


< naar Archief...