- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,91, hoogste prijs: € 39,70, gemiddelde prijs: € 15,11
1
Agency Mania: Harnessing the Madness of Client/Agency Relationships for High-Impact Results - Bruno Gralpois
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 41,90
(ongeveer € 39,70)
verzending: € 17,051
bestellenGesponsorde link
Bruno Gralpois:

Agency Mania: Harnessing the Madness of Client/Agency Relationships for High-Impact Results - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 9781590792056

Agency Mania was written because billions of dollars in company budgets are invested every year into marketing efforts that strive to deliver engaging consumer experiences and deliver mea… Meer...

Nr. 23352166. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 17.05)
2
Agency Mania : Harnessing the Madness of Client - Agency Relationships for High-Impact Results - Bruno Gralpois
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 3,98
bestellenGesponsorde link

Bruno Gralpois:

Agency Mania : Harnessing the Madness of Client - Agency Relationships for High-Impact Results - gebruikt boek

ISBN: 9781590792056

Agency Mania was written because billions of dollars in company budgets are invested every year into marketing efforts that strive to deliver engaging consumer experiences and deliver mea… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,00
(ongeveer € 0,91)
verzending: € 13,691
bestellenGesponsorde link
Bruno Gralpois:
Agency Mania: Harnessing the Madness of Client/Agency Relationships For High-Impact Results - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781590792056

SelectBooks. Hardcover. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex librar… Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.69 Discover Books
4
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,11
(ongeveer € 1,04)
verzending: € 6,531
bestellenGesponsorde link
Bruno Gralpois:
Agency Mania: Harnessing the Madness of Client/Agency Relationships For High-Impact Results - gebonden uitgave, pocketboek

ISBN: 9781590792056

SelectBooks. Hardcover. VERY GOOD. Light rubbing wear to cover, spine and page edges. Very minimal writing or notations in margins not affecting the text. Possible clean ex-library copy… Meer...

Verzendingskosten: EUR 6.53 Discover Books
5
Agency mania - Bruno Gralpois
bestellen
bij Livrenpoche.com
€ 29,90
bestellenGesponsorde link
Bruno Gralpois:
Agency mania - nieuw boek

ISBN: 9781590792056

Médias > Livres > Travail & Management Selectbooks

2 Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten; Lieferung nur nach D., exclusief verzendingskosten Lirvrenpoche.com

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Agency Mania: Harnessing the Madness of Client/Agency Relationships for High-Impact Results

Agency Mania was written because billions of dollars in company budgets are invested every year into marketing efforts that strive to deliver engaging consumer experiences and deliver measurable business results. To get most out of their marketing investment, brand advertisers of all sizes must demand more from their advertising and marketing communications agencies, and get the best possible work from these relationships while simultaneously driving the dual agenda of effectiveness and efficiency. Why do some client/agency partnerships thrive while others fail? And how can both parties improve the chances of success? Agency Mania is an indispensable guide in which, Bruno Gralpois reveals the anatomy of a strong partnership with an advertising, media, digital, PR or marketing communications agency that drives results and delivers real value to the client's business. Mr. Gralpois shines a bright light on the insanity of clients and agencies failing to effectively nurture their relationships or clients failing to manage their agencies as vital allies and valuable corporate assets.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Agency Mania: Harnessing the Madness of Client/Agency Relationships for High-Impact Results


EAN (ISBN-13): 9781590792056
ISBN (ISBN-10): 159079205X
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: SELECT BOOKS
316 Bladzijden
Gewicht: 0,629 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2012-03-13T07:03:30+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2024-01-27T12:08:32+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781590792056

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-59079-205-X, 978-1-59079-205-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: bruno
Titel van het boek: mania


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9780825308963 Agency Mania


< naar Archief...