- 5 resultaten
laagste prijs: € 82,15, hoogste prijs: € 100,55, gemiddelde prijs: € 88,32
1
Choice Models in Marketing - Sandeep R. Chandukala
bestellen
bij booklooker.de
€ 83,93
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sandeep R. Chandukala:

Choice Models in Marketing - pocketboek

2002, ISBN: 9781601981646

[ED: Taschenbuch], [PU: Now Publishers Inc], Neuware - Choice Models in Marketing examines recent developments in the modeling of choice for marketing and reviews a large stream of resear… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) AHA-BUCH GmbH
2
Choice Models in Marketing - Chandukala, Sandeep R. Kim, Jaehwan Otter, Thomas
bestellen
bij booklooker.de
€ 87,45
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Chandukala, Sandeep R. Kim, Jaehwan Otter, Thomas:

Choice Models in Marketing - pocketboek

2008, ISBN: 9781601981646

[ED: Kartoniert / Broschiert], [PU: Now Publishers Inc], Dieser Artikel ist ein Print on Demand Artikel und wird nach Ihrer Bestellung fuer Sie gedruckt. Inhaltsverzeichnis1 Introduction.… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei, Versand nach Deutschland. (EUR 0.00) Moluna GmbH
3
Choice Models in Marketing Economic Assumptions, Challenges and Trends - Chandukala, Sandeep R.; Kim, Jaehwan; Otter, Thomas
bestellen
bij Achtung-Buecher.de
€ 100,55
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Chandukala, Sandeep R.; Kim, Jaehwan; Otter, Thomas:
Choice Models in Marketing Economic Assumptions, Challenges and Trends - nieuw boek

2008

ISBN: 1601981643

Kartoniert / Broschiert BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / Research, mit Schutzumschlag 11, [PU:Now Publishers Inc]

Verzendingskosten:Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00) MARZIES.de Buch- und Medienhandel, 14621 Schönwalde-Glien
4
bestellen
bij lehmanns.de
€ 87,50
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Sandeep R. Chandukala; Jaehwan Kim; Thomas Otter; Peter E. Rossi; Greg M. Allenby:
Choice Models in Marketing - pocketboek

2008, ISBN: 9781601981646

Economic Assumptions, Challenges and Trends, Buch, Softcover, [PU: now publishers Inc], now publishers Inc, 2008

Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen. (EUR 9.95)
5
bestellen
bij lehmanns.de
€ 82,15
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Sandeep R. Chandukala; Jaehwan Kim; Thomas Otter; Peter E. Rossi; Greg M. Allenby:
Choice Models in Marketing - pocketboek

2008, ISBN: 9781601981646

Economic Assumptions, Challenges and Trends, Softcover, Buch, [PU: now publishers Inc]

Verzendingskosten:Versand in 15-20 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Choice Models in Marketing

Choice Models in Marketing examines recent developments in the modeling of choice for marketing and reviews a large stream of research currently being developed by both quantitative and qualitative researches in marketing. Choice in marketing differs from other domains in that the choice context is typically very complex, and researchers' desire knowledge of the variables that ultimately lead to demand in marketplace. The marketing choice context is characterized by many choice alternatives. The aim of Choice Models in Marketing is to lay out the foundations of choice models and discuss recent advances. The authors focus on aspects of choice that can be quantitatively modeled and consider models related to a process of constrained utility maximization. By reviewing the basics of choice modeling and pointing to new developments, Choice Models in Marketing provides a platform for future research.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Choice Models in Marketing


EAN (ISBN-13): 9781601981646
ISBN (ISBN-10): 1601981643
pocket book
Verschijningsjaar: 2008
Uitgever: now publishers Inc
100 Bladzijden
Gewicht: 0,150 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-03-07T19:55:28+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-04-23T13:45:39+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781601981646

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-60198-164-3, 978-1-60198-164-6
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: thomas ott, kim otte, thomas otter, chandu, rossi, chan thomas, chan peter, allenby
Titel van het boek: thomas otter, challenges, marketing foundations


< naar Archief...