- 5 resultaten
laagste prijs: € 0,94, hoogste prijs: € 33,10, gemiddelde prijs: € 15,27
1
Media Between Culture and Commerce - de Bens, Els
bestellen
bij ebooks.com
$ 10,00
(ongeveer € 8,93)
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
de Bens, Els:

Media Between Culture and Commerce - nieuw boek

ISBN: 9781841501659

This book addresses the consequences of the main changes the media have undergone over the last 10 years: increasing commercialisation, concentration, convergence and internationalisation… Meer...

  - Verzendingskosten: EUR 0.00
2
Media Between Culture and Commerce - Els De Bens
bestellen
bij BookDepository.com
€ 32,42
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Els De Bens:

Media Between Culture and Commerce - pocketboek

ISBN: 9781841501659

Paperback, [PU: Intellect Books], Reflects on the debate and the concern about the role of the media in a rapidly changing society. Part of the "Changing Media, Changing Europe" series, t… Meer...

Verzendingskosten:Sans frais d'envoi. (EUR 0.00)
3
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 0,94
verzending: € 3,891
bestellenGesponsorde link
E Bens:
Media Between Culture and Commerce: An Introduction (Intellect Books - Changing Media, Changing Europe) - gebruikt boek

2007

ISBN: 1841501654

[EAN: 9781841501659], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Intellect Ltd], Ships from the UK. Former Library book. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside.

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.89 Better World Books Ltd, Dunfermline, United Kingdom [53572034] [Rating: 5 (von 5)]
4
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 0,94
verzending: € 3,891
bestellenGesponsorde link
E Bens:
Media Between Culture and Commerce: An Introduction (Intellect Books - Changing Media, Changing Europe) - gebruikt boek

2007, ISBN: 1841501654

[EAN: 9781841501659], Gebraucht, guter Zustand, [PU: Intellect Ltd], Ships from the UK. Shows some signs of wear, and may have some markings on the inside.

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 3.89 Better World Books Ltd, Dunfermline, United Kingdom [53572034] [Rating: 5 (von 5)]
5
Media Between Culture and Commerce - Els De Bens
bestellen
bij lehmanns.de
€ 33,10
verzending: € 9,951
bestellenGesponsorde link
Els De Bens:
Media Between Culture and Commerce - pocketboek

2007, ISBN: 9781841501659

An Introduction, Buch, Softcover, [PU: Intellect Books], Intellect Books, 2007

Verzendingskosten:Versand in 10-20 Tagen. (EUR 9.95)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Media Between Culture and Commerce

In the face of declining newspaper sales, challenges from online competitors, and flagging ratings for broadcast news programs, media companies have struggled to maintain their relevance. "Media between Culture and Commerce" brings together a group of European media experts to address the consequences of a system that is increasingly powered by global media conglomerates that set the pace of news and information. As national borders blur and the corporations behind journalism and broadcasting continue to merge, this timely volume will prove a necessary resource to those interested in European media studies and globalization.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Media Between Culture and Commerce


EAN (ISBN-13): 9781841501659
ISBN (ISBN-10): 1841501654
pocket book
Verschijningsjaar: 2007
Uitgever: Intellect Books
256 Bladzijden
Gewicht: 0,435 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-12-10T10:45:27+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2021-10-03T17:59:43+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781841501659

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-84150-165-4, 978-1-84150-165-9
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: karol, jakubowicz, nordenstreng kaarle, bens
Titel van het boek: changing europe, introduction commerce, media between culture and commerce


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781841509785 Media Between Culture and Commerce (Els deBens)


< naar Archief...