- 5 resultaten
laagste prijs: € 55,75, hoogste prijs: € 1.083,35, gemiddelde prijs: € 523,65
1
Business-to-Business Marketing - Nick Ellis; Mark Tadajewski; Andrew Pressey
bestellen
bij lehmanns.de
€ 839,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Nick Ellis; Mark Tadajewski; Andrew Pressey:

Business-to-Business Marketing - gebonden uitgave, pocketboek

2011, ISBN: 9781849205467

Buch, Hardcover, This four-volume collection is the only detailed survey of business-to-business marketing literature that captures the state of the discipline in its entirety. Business-t… Meer...

Verzendingskosten:Versand in 10-15 Tagen. (EUR 0.00)
2
Business-to-Business Marketing
bestellen
bij BetterWorldBooks.com
€ 55,75
bestellenGesponsorde link
Business-to-Business Marketing - gebruikt boek

ISBN: 9781849205467

Business-to-Business Marketing, a four-volume collection, is the only detailed survey of business-to-business marketing literature that captures the state of the discipline in its entiret… Meer...

used in stock. Verzendingskosten:zzgl. Versandkosten., exclusief verzendingskosten
3
Business-to-Business Marketing (SAGE Library in Marketing)
bestellen
bij amazon.com
$ 1.188,00
(ongeveer € 1.083,35)
bestellenGesponsorde link
Business-to-Business Marketing (SAGE Library in Marketing) - eerste uitgave

2011

ISBN: 9781849205467

gebonden uitgave

Editor: Ellis, Nick, Editor: Tadajewski, Mark, Editor: Pressey, Andrew, SAGE Publications Ltd, Hardcover, Auflage: 1, 1720 Seiten, Publiziert: 2011-01-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 3… Meer...

Verzendingskosten:Temporarily out of stock. Order now and we'll deliver when available. We'll e-mail you with an estimated delivery date as soon as we have more information. Your account will only be charged when we ship the item. Lieferung von Amazon., exclusief verzendingskosten Amazon.com
4
Business-to-Business Marketing (SAGE Library in Marketing)
bestellen
bij amazon.com
$ 501,93
(ongeveer € 457,71)
verzending: € 15,461
bestellenGesponsorde link
Business-to-Business Marketing (SAGE Library in Marketing) - eerste uitgave

2011, ISBN: 9781849205467

gebonden uitgave

Editor: Ellis, Nick, Editor: Tadajewski, Mark, Editor: Pressey, Andrew, SAGE Publications Ltd, Hardcover, Auflage: 1, 1720 Seiten, Publiziert: 2011-01-19T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 3… Meer...

Verzendingskosten:In stock. Usually ships within 2 to 3 days. Les coûts d'expédition peuvent différer des coûts réels. (EUR 15.46) -OnTimeBooks-
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 199,00
(ongeveer € 181,47)
verzending: € 4,561
bestellenGesponsorde link
Author:
Business-to-Business Marketing st 2 - nieuw boek

ISBN: 9781849205467

New. Never used book, 6

THA - ThailandVerzendingskosten: EUR 4.56 TextbooksFast

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Business-to-Business Marketing (SAGE Library in Marketing)

This four-volume collection is the only detailed survey of business-to-business marketing literature that captures the state of the discipline in its entirety. Business-to-business marketing is fast catching up with business-to-consumer marketing as a subject of study, and in recognition of its widening appeal this collection of seminal articles will be of interest to students, researchers and lecturers of general management, as well as those of marketing. It serves as an intellectual touchstone for academics interested in developing their own research interests further, or who are considering incorporating more business-to-business scholarship. Some of the topics addresses will be familiar, such as marketing channels and relationship marketing, while others are likely to be more novel, like organisational purchasing, supply chains and industrial networks. Assembled and introduced by a team of experts in the field, this collection is an invaluable snapshot of the key theoretical, methodological and managerial issues in this critical and expanding area.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Business-to-Business Marketing (SAGE Library in Marketing)


EAN (ISBN-13): 9781849205467
ISBN (ISBN-10): 1849205469
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2011
Uitgever: SAGE Publications Ltd
1720 Bladzijden
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-11-21T10:31:45+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-17T19:19:43+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781849205467

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-84920-546-9, 978-1-84920-546-7
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: presse andre, mark tadajewski
Titel van het boek: business business marketing, best business business


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
2901473973441 Business-to-Business Marketing (Ross Brennan)


< naar Archief...