- 5 resultaten
laagste prijs: € 120,73, hoogste prijs: € 307,52, gemiddelde prijs: € 177,73
1
Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching - John Walker
bestellen
bij lehmanns.de
€ 129,95
bestellenGesponsorde link
John Walker:

Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 9781849509961

Buch, Hardcover, Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching presents the results of research carried out in New Zealand to demonstrate the … Meer...

Verzendingskosten:Does not ship to your country., exclusief verzendingskosten
2
Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - John Walker
bestellen
bij amazon.com
$ 142,00
(ongeveer € 129,49)
verzending: € 3,641
bestellenGesponsorde link

John Walker:

Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 9781849509961

Emerald Group Publishing, Hardcover, Auflage: Illustrated, 285 Seiten, Publiziert: 2010-10-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.56 kg, Management & Leadership, Business & Money, Subjects,… Meer...

Gebraucht, wie neu. Verzendingskosten:In Stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 3.64) smokeneck
3
Service Satisfaction & Climate (Innovation and Leadership in E): 2 (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - Dr John Walker
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 171,66
(ongeveer € 200,94)
verzending: € 5,621
bestellenGesponsorde link
Dr John Walker:
Service Satisfaction & Climate (Innovation and Leadership in E): 2 (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - gebonden uitgave, pocketboek

2010

ISBN: 9781849509961

Emerald Group Publishing Limited, Hardcover, Auflage: Illustrated, 285 Seiten, Publiziert: 2010-10-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.56 kg, Verkaufsrang: 3885488, Books Global Store, S… Meer...

Verzendingskosten:In stock. Real shipping costs can differ from the ones shown here. (EUR 5.62) rbmbooks
4
Service Satisfaction & Climate (Innovation and Leadership in E): 2 (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - Dr John Walker
bestellen
bij amazon.co.uk
£ 103,14
(ongeveer € 120,73)
verzending: € 8,171
bestellenGesponsorde link
Dr John Walker:
Service Satisfaction & Climate (Innovation and Leadership in E): 2 (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 9781849509961

Emerald Group Publishing Limited, Hardcover, Auflage: Illustrated, 285 Seiten, Publiziert: 2010-10-06T00:00:01Z, Produktgruppe: Book, 0.56 kg, Verkaufsrang: 3885488, Books Global Store, S… Meer...

Verzendingskosten:Temporarily out of stock. Order now and we'll deliver when available. We'll e-mail you with an estimated delivery date as soon as we have more information. Lieferung von Amazon. (EUR 8.17) Amazon.co.uk
5
Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - John Walker
bestellen
bij AbeBooks.com
$ 337,23
(ongeveer € 307,52)
verzending: € 25,651
bestellenGesponsorde link
John Walker:
Service, Satisfaction and Climate: Perspectives on Management in English Language Teaching (Innovation and Leadership in English Language Teaching) - gebonden uitgave, pocketboek

2010, ISBN: 1849509964

[EAN: 9781849509961], Used, as new, [PU: Emerald Group Publishing], Like New, Books

NOT NEW BOOK. Verzendingskosten: EUR 25.65 dsmbooks, liverpool, United Kingdom [61944145] [Rating: 4 (of 5)]

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
Service Satisfaction & Climate (Innovation and Leadership in E): 2 (Innovation and Leadership in English Language Teaching)

Discusses English Language Teaching (ELT) as a service, issues surrounding ELT teachers as service providers, the work of ELT managers, client expectations and perceptions of ELT service, comparison of staff estimates and client ratings of service quality, and considerations of service milieu and climate in ELT centers.

Gedetalleerde informatie over het boek. - Service Satisfaction & Climate (Innovation and Leadership in E): 2 (Innovation and Leadership in English Language Teaching)


EAN (ISBN-13): 9781849509961
ISBN (ISBN-10): 1849509964
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2010
Uitgever: Emerald Group Publishing Limited
271 Bladzijden
Gewicht: 0,558 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-09-05T21:28:04+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-06-19T01:29:17+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781849509961

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-84950-996-4, 978-1-84950-996-1
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: john walker
Titel van het boek: satisfaction, service management, language


< naar Archief...