- 5 resultaten
laagste prijs: € 1,41, hoogste prijs: € 19,98, gemiddelde prijs: € 9,01
1
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 1,49
(ongeveer € 1,41)
verzending: € 13,231
bestellenGesponsorde link
Paul Gillin:

The New Influencers: A Marketers Guide to the New Social Media (Books to Build Your) - pocketboek

ISBN: 9781884956942

Quill Driver Books. Paperback. GOOD. Spine creases, wear to binding and pages from reading. May contain limited notes, underlining or highlighting that does affect the text. Possible ex… Meer...

Verzendingskosten: EUR 13.23 Discover Books
2
The New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media - Paul Gillin
bestellen
bij Orellfuessli.ch
CHF 19,90
(ongeveer € 19,98)
verzending: € 18,071
bestellenGesponsorde link

Paul Gillin:

The New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media - pocketboek

ISBN: 9781884956942

Explains the dynamics and influence of such social media as blogging, social networking, and podcasts and looks at the new ethics and behaviors that accompany social media and how corpora… Meer...

Nr. A1007198419. Verzendingskosten:Lieferzeiten außerhalb der Schweiz 3 bis 21 Werktage, , Versandfertig innert 6 - 9 Werktagen, zzgl. Versandkosten. (EUR 18.07)
3
The New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media (Books to Build Your Career by) - Paul Gillin
bestellen
bij AbeBooks.de
€ 3,39
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Paul Gillin:
The New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media (Books to Build Your Career by) - pocketboek

2007

ISBN: 1884956947

[EAN: 9781884956942], [PU: Quill Driver Books], Befriedigend/Good: Durchschnittlich erhaltenes Buch bzw. Schutzumschlag mit Gebrauchsspuren, aber vollständigen Seiten. / Describes the ave… Meer...

Verzendingskosten:Versandkostenfrei. (EUR 0.00) medimops, Berlin, Germany [55410863] [Rating: 5 (von 5)]
4
The New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media - Gillin, Paul/ Moore, Geoffrey a (Foreward By)
bestellen
bij booklooker.de
€ 16,79
verzending: € 10,001
bestellenGesponsorde link
Gillin, Paul/ Moore, Geoffrey a (Foreward By):
The New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media - pocketboek

2009, ISBN: 9781884956942

[ED: Taschenbuch], [PU: Linden Pub], GB, [SC: 10.00], Neuware, gewerbliches Angebot, 8.90x5.90x0.70 zoll, 236, [GW: 296g], PayPal, Klarna-Sofortüberweisung, Internationaler Versand

Verzendingskosten:Versand nach Deutschland. (EUR 10.00) Edward Bowditch Ltd
5
bestellen
bij Biblio.co.uk
$ 3,67
(ongeveer € 3,48)
verzending: € 7,921
bestellenGesponsorde link
Paul Gillin:
New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media (Books to Build Your Career by) - pocketboek

ISBN: 9781884956942

Paperback. Very Good., 3

Verzendingskosten: EUR 7.92 World of Books Ltd

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek
New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media

The influence of bloggers, podcasters, and users of other social media is profoundly disrupting the mainstream media and marketing industries. Paul Gillins The New Influencers explores these forces, who these new influencers are, their goals and motivations, takes a look at the changes they have initiated, and offers strategies for marketing within this dynamic new macrocosm. The New Influencers explores: Why social media are now so influential in consumer decisions Interacting with those within the blogosphere How to take advantage of this new medium The need for complete transparency Strategies for both small and large businesses Whether your company or organization should start a blog

Gedetalleerde informatie over het boek. - New Influencers: A Marketer's Guide to the New Social Media


EAN (ISBN-13): 9781884956942
ISBN (ISBN-10): 1884956947
pocket book
Verschijningsjaar: 2009
Uitgever: Quill Driver Books, U.S.
236 Bladzijden
Gewicht: 0,324 kg
Taal: eng/Englisch

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2010-03-04T22:20:51+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2023-02-28T22:21:11+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9781884956942

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
1-884956-94-7, 978-1-884956-94-2
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: geoffrey moore, paul linden
Titel van het boek: media guide, social media, influencers, influencer, the new guide, build


Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9781610351102 New Influencers (Paul Gillin)


< naar Archief...