- 5 resultaten
laagste prijs: € 8,00, hoogste prijs: € 114,95, gemiddelde prijs: € 93,56
1
Psychologische Marktforschung - Ernst F. Salcher
bestellen
bij Hugendubel.de
€ 114,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Ernst F. Salcher:

Psychologische Marktforschung - nieuw boek

ISBN: 3110893169

Psychologische Marktforschung ab 114.95 € als pdf eBook: . Aus dem Bereich: eBooks, Wirtschaft, Medien > Bücher, Psychologische Marktforschung - eBook als pdf von Ernst F. Salcher - Gruyt… Meer...

Nr. 18898376. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)
2
Psychologische Marktforschung - Ernst F. Salcher
bestellen
bij eBook.de
€ 114,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Ernst F. Salcher:

Psychologische Marktforschung - nieuw boek

ISBN: 9783110893168

Psychologische Marktforschung: ab 114.95 € eBooks > Wirtschaft Gruyter Walter de GmbH, Gruyter Walter de GmbH

Verzendingskosten:in stock, , , DE. (EUR 0.00)
3
Psychologische Marktforschung - Ernst F. Salcher
bestellen
bij Perlego.com
€ 8,00 (Huur/maand)
verzending: € 0,001
bestellen (Huur/maand)Gesponsorde link
Ernst F. Salcher:
Psychologische Marktforschung (Maandelijkse huur. Jaarlijks abonnement)

ISBN: 9783110893168

De Gruyter Management Marktforschung, Psychologie 9783110125634 DE,GB,US,ES,IT,FR,MX German Business, De Gruyter

Verzendingskosten: EUR 0.00
4
Psychologische Marktforschung - Ernst F. Salcher
bestellen
bij lehmanns.de
€ 114,95
verzending: € 13,951
bestellenGesponsorde link
Ernst F. Salcher:
Psychologische Marktforschung - nieuw boek

1995, ISBN: 9783110893168

eBooks, eBook Download (PDF), 2. neubearb. Aufl. Reprint 2011, [PU: De Gruyter], Seiten: 402, De Gruyter, 1995

Verzendingskosten:Download sofort lieferbar. (EUR 13.95)
5
Psychologische Marktforschung
bestellen
bij eBook.de
€ 114,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Psychologische Marktforschung - nieuw boek

ISBN: 3110893169

Psychologische Marktforschung: ab 114.95 € Medien > Bücher > E-books, [PU: de Gruyter, Berlin/New York]

Nr. 18898376. Verzendingskosten:, , DE. (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Psychologische Marktforschung


EAN (ISBN-13): 9783110893168
ISBN (ISBN-10): 3110893169
Verschijningsjaar: 1995
Uitgever: De Gruyter

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2007-05-25T13:35:36+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2022-05-26T11:25:17+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783110893168

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
3-11-089316-9, 978-3-11-089316-8
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: salcher ernst, ernst hello, salch
Titel van het boek: psychologische marktforschung, psycho


Gegevens van de uitgever

Auteur: Ernst F. Salcher
Titel: Marketing-Management; Psychologische Marktforschung
Uitgeverij: De Gruyter
391 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2011-06-24
Berlin/Boston
Taal: Duits
114,95 € (DE)
114,95 € (AT)
Available
92 b/w ill., 14 b/w tbl.

EA; E107; Nonbooks, PBS / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Psychologie; Verstehen; BUS070000 BUSINESS & ECONOMICS / Industries / General; BUS070080 BUSINESS & ECONOMICS / Industries / Service; PSY000000 PSYCHOLOGY / General; Psychology; Business studies: general; Retail sector; Marktforschung; Psychologie; BUSINESS & ECONOMICS; Industries; Management; BUSINESS & ECONOMICS / Industries; Service; PSYCHOLOGY; Business Management, other; Betriebswirtschaft; Management: Marketing und Vertrieb; Dienstleistungsgewerbe, Gastgewerbe; Optimieren; BB

I-IV -- Vorwort zur 2. Auflage -- Inhalt -- Teil A Abgrenzung der psychologischen Marktforschung -- 1. Was ist Marktforschung? -- 2. Was ist psychologische Marktforschung? -- 3. Einordnung der psychologischen Marktforschung in das Gesamtsystem der Marktforschung -- 4. Das Methodenspektrum der Marktforschung -- Teil ? Die Methoden der psychologischen Marktforschung -- I. Methoden der Befragung -- II. Methoden der Beobachtung -- III. Experimentelle Methoden -- Teil C Die wichtigsten marktpsychologischen Verfahren und ihre Anwendungsbereiche -- 1. Die Image-Analyse -- 2. Die Motivforschung -- 3. Psychologische Produkt-Tests -- 4. Die psychologische Werbeforschung -- 5. Die Anwendungsgebiete multivariater Verfahren in der Marktforschung -- Anhang -- Literaturverzeichnis -- Sachverzeichnis

Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:

Laatste soortgelijke boek:
9783111769752 SALCHER:PSYCHOLOGISCHE MARKTFORSCHUNG GEB MAM 4


< naar Archief...