2011, ISBN: 9783112201084
A Strategic Guideline for the I-Commerce, Media-Kombination, Sonstige Produkte, [PU: De Gruyter Saur]
lehmanns.de Verzendingskosten:Versand in 5 - 7 Tagen, versandkostenfrei in der BRD (EUR 0.00) Details... |
2011, ISBN: 9783112201084
A Strategic Guideline for the I-Commerce, Media-Kombination, Sonstige Produkte, [PU: De Gruyter Saur]
lehmanns.de Verzendingskosten:Noch nicht erschienenNicht kurzfristig lieferbar, versandkostenfrei in der BRD (EUR 0.00) Details... |
2011, ISBN: 9783112201084
A Strategic Guideline for the I-Commerce, Media-Kombination, Sonstige Produkte, [PU: De Gruyter Saur]
2011, ISBN: 9783112201084
A Strategic Guideline for the I-Commerce, Media-Kombination, Sonstige Produkte, [PU: De Gruyter Saur]
Bibliografische gegevens van het best passende boek
auteur: | |
Titel: | |
ISBN: |
Gedetalleerde informatie over het boek. - Information Markets
EAN (ISBN-13): 9783112201084
Verschijningsjaar: 2011
Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2011-11-04T09:53:29+01:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-12-01T13:47:11+01:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783112201084
ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-11-220108-4
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: wolfgang stock, frank wolfgang, linde frank
Titel van het boek: information
Gegevens van de uitgever
Auteur: Frank Linde; Wolfgang G. Stock
Titel: Knowledge and Information; Information Markets - A Strategic Guideline for the I-Commerce
Uitgeverij: De Gruyter Saur
617 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2011-05-26
Berlin
Taal: Engels
119,95 € (DE)
Not available (reason unspecified)
Includes a print version and an ebook
SA; BB; EA; Hardcover, Softcover / Medien, Kommunikation/Buchhandel, Bibliothekswesen; Bibliotheks- und Informationswissenschaften / Museumskunde; Information Market; Information System; Information Society; Informationsmarkt; Informationsgesellschaft; Informationssystem; Kombiprodukt
Andere boeken die eventueel grote overeenkomsten met dit boek kunnen hebben:
Laatste soortgelijke boek:
9783110236095 Information Markets: A Strategic Guideline for the I-Commerce Frank Linde Author (Linde, Frank)
< naar Archief...