- 2 resultaten
laagste prijs: € 149,95, hoogste prijs: € 149,95, gemiddelde prijs: € 149,95
1
bestellen
bij lehmanns.de
€ 149,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link
Harald Bastian; Karl Born; Axel Dreyer:

Kundenorientierung im Touristikmanagement - nieuw boek

2000, ISBN: 9783486994063

Strategie und Realisierung in Unternehmensprozessen, [ED: 2], 2., unwesentl. veränd. Aufl. Reprint 2014, Media-Kombination, Sonstige Produkte, [PU: De Gruyter Oldenbourg]

  - Verzendingskosten:Versand in 5-7 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)
2
bestellen
bij lehmanns.de
€ 149,95
verzending: € 0,001
bestellenGesponsorde link

Harald Bastian; Karl Born; Axel Dreyer:

Kundenorientierung im Touristikmanagement - gebonden uitgave, pocketboek

2000, ISBN: 9783486994063

Strategie und Realisierung in Unternehmensprozessen, [ED: 2], 2., unwesentl. veränd. Aufl. Reprint 2014, Hardcover, Buch, [PU: De Gruyter Oldenbourg]

  - Verzendingskosten:Versand in 5-7 Tagen, , Versandkostenfrei innerhalb der BRD (EUR 0.00)

1Aangezien sommige platformen geen verzendingsvoorwaarden meedelen en deze kunnen afhangen van het land van levering, de aankoopprijs, het gewicht en de grootte van het artikel, een eventueel lidmaatschap van het platform, een rechtstreekse levering door het platform of via een derde aanbieder (Marktplaats), enz., is het mogelijk dat de door euro-boek.nl meegedeelde verzendingskosten niet overeenstemmen met deze van het aanbiedende platform.

Bibliografische gegevens van het best passende boek

Bijzonderheden over het boek

Gedetalleerde informatie over het boek. - Kundenorientierung im Touristikmanagement


EAN (ISBN-13): 9783486994063
Gebonden uitgave
Verschijningsjaar: 2000
Uitgever: De Gruyter Oldenbourg

Boek bevindt zich in het datenbestand sinds 2015-07-09T17:38:49+02:00 (Amsterdam)
Detailpagina laatst gewijzigd op 2017-05-20T10:19:35+02:00 (Amsterdam)
ISBN/EAN: 9783486994063

ISBN - alternatieve schrijfwijzen:
978-3-486-99406-3
alternatieve schrijfwijzen en verwante zoekwoorden:
Auteur van het boek: karl born
Titel van het boek: kundenorientierung


Gegevens van de uitgever

Auteur: Harald Bastian; Karl Born; Axel Dreyer
Titel: Lehr- und Handbücher zu Tourismus, Verkehr und Freizeit; Kundenorientierung im Touristikmanagement - Strategie und Realisierung in Unternehmensprozessen
Uitgeverij: De Gruyter Oldenbourg
390 Bladzijden
Verschijningsjaar: 2000-01-01
München
Gewicht: 0,750 kg
Taal: Duits
149,95 € (DE)
Not available (reason unspecified)
Enthält eine Printausgabe und ein eBook

SA; BB; EA; Hardcover, Softcover / Wirtschaft/Betriebswirtschaft; Wirtschaftspolitik, politische Ökonomie; Destinationen; Tourismus-Marketing; Reiseunternehmen; Touristik; CRM; Kombiprodukt; BB; EA


< naar Archief...